Hizmet Seviyeleri Servis Standardı Grupları [Merkezi]

Hizmet Seviyesi Servis Standart Gruplarını merkezi olarak oluşturabilirsiniz.

Bir grup oluşturduktan sonra, "Öncelik Düzeyleri ve Servis Standartları" sekmesi altında, sistem sizin tarafınızdan doldurulacak bir matris tablosu gösterecektir.

Tablonun sütunlarında aşağıdaki alanlar bulunur :

  • Öncelik Düzeyi : Servis Öncelikleri [ Merkezi ] listelenir.
  • Müdahale Standartları : Bir soruna yanıt standartlarını ( sorumluluk, zaman, % hizmet standardı ) gösterir.
  • Sorun Çözüm Standartları : Bir problemin çözümünde çözünürlük standartlarını ( sorumluluk, zaman, % hizmet standardı ) gösterir.
  • Bildirim Standartları : Ortaya çıkan bir soruna ilk müdahale sonrasında bildirim standartlarını ( sorumluluk, bildirim, süre ) belirtir.

Tablonun satırlarında aşağıdaki alanlar mevcuttur : ( Yukarıdaki parantezde hangi standardın belirtileceği belirlenmelidir.)

  • Sorumluluk : Yukarıdaki standartları yerine getirme sorumluluğunuz olup olmadığını gösterir.
  • Süre : Yukarıda belirtilen standartların yerine getirilmesinden sizin sorumlu olduğunuzu belirtir.
  • Hizmet standardı % : Yukarıda belirtilen standartları yerine getirirken uymanız gereken hizmet standardı yüzdesini gösterir.
  • Bildirim : Müşterinin yanıttan sonra yalnızca bir kez mi yoksa tekrarlayan bir şekilde mi bilgilendirileceğini belirleyebilirsiniz.
Bilgi Talebi