Hizmet İşbirliği

Genişletilmiş ekipleri bilgilendirirken müşteri sorunlarını çözmek için şirket uzmanlarını bir araya getirin

Minerva yazılımı, müşteri hizmetlerine ve destek ekiplerine, insanları, verileri, süreçleri ve içeriği birleştiren sosyal işbirliği sayesinde müşterileri adına strateji oluşturma, sorunları çözme ve eylemlerini yürütme konusunda yardımcı olur. Servis ekipleri ekip çalışmasını sonuçlara dönüştürebilir. Yazılım, müşteri destek konularını ve hizmet taleplerini hızlandıran yönlendirilmiş, üretken eylemi mümkün kılar. Servis temsilcileri, genişletilmiş organizasyonda herhangi bir yerdeki uzmanları bulabilir ve bu da müşteri ihtiyaçlarına daha duyarlı olmalarını sağlar. Bu hizmet düzeyi müşteri memnuniyetini artırabilir, doğrudan etkileşimi güçlendirebilir ve devam eden başarının sağlanmasına yardımcı olacak daha sağlam ilişkiler kurabilir.

Bilgi Talebi