Şikayet, İade ve Depo Onarımı

Şikâyetleri, iadeleri ve onarım süreçlerini baştan sona optimize ederek müşteri hizmetlerinde hız ve kaliteyi arttırın

Servis süreçlerini optimize edin ve Minerva'nın şikayetleri, iadeleri ve depo yönetimi çözümlerini içeren servis seviyesi anlaşmaları sağlayın. Hizmet profesyonellerinin, üstün şeffaflık ile işbirliği yapmasını, gerekli verilere erişmesini ve gerçek zamanlı olarak işlem yapmasını sağlayarak, çözümlerimiz size yardımcı olur :

  • İşlem sürelerini azaltmak için işlem verimliliğini artırın.
  • Şikayetleri daha iyi ve daha hızlı çözümleyin.
  • Şikayetleri, iadeleri ve garanti maliyetlerini azaltın.
  • Lojistik takip süreçlerini entegre ederek hizmetleri güçlendirin.

Şikayet, İade ve Depo Onarımı
Bilgi Talebi