Gelen Çağrı Kategori Grupları [Merkezi]

Gelen çağrı kategori grupları merkezi olarak tanımlanabilir.

Çağrı Kategorileri

"Yeni" butonuna basarak, kategori eklemeye başlayabilirsiniz.

Üst Kategori

Üst Kategori, bir konsolidasyon grubundaki en yüksek birimdir.

Örneğin; Kategori B'nin Kategori A'ya hiyerarşik olarak bağımlı olmasını istiyorsanız, Kategori B'yi eklerken, Kategori A'yı Ana Kategori olarak seçmelisiniz.

Departmanlara Görev Atama

"Görevlendirme Organizasyonu" sekmesi altında, her çağrı kategorisi için Yönetim Organizasyonu'nda bir Departman atanır.

Birden fazla atama yapabilirsiniz.

Çözüm Havuzu

Aşağıdaki "Çözüm Kaynağı" seçeneklerini kullanarak "Çözüm Havuzu" sekmesi altındaki sorunu çözmenize yardımcı olacak belgeler ekleyebilirsiniz.

  • SLM - Çözüm Haritası
  • DMA - Sistem Dokümanı
  • URL - İnternet URL

Çözüm Haritası Ekleme

"Çözüm Kaynağı" açılır kutusundan "SLM - Çözüm Haritası" nı seçtikten sonra, "Çözüm Haritası" açılır kutusundan bir Bilgi Kataloğu seçmelisiniz. Ardından, seçilen kataloğun "Katalog Grubu" nu "Çözüm Haritası Birimi" penceresinden seçebilirsiniz.

Sistem Belgelerinden Belge Ekleme

"Çözüm Kaynağı" açılır kutusundan "DMA - Sistem Dokümanı" nı seçmelisiniz.

Öncelikle görüntüyü sistem belgelerine yüklemelisiniz.

Belgeleri Dokümanlar 'a yükleyebilirsiniz.

Yüklenen dosyaları "Doküman" penceresinden seçebilirsiniz.

İnternet URL 'i Ekleme

"Çözüm Kaynağı" açılır kutusundan "URL - İnternet URL" i seçmelisiniz.

Bir web sitesinin URL 'ini "URL" alanına yazabilirsiniz.

Örneğin; firmanızın teknik servislerinin URL adresini ( Web adresi ) ekleyebilirsiniz, böylece bir çağrı merkezi temsilcisinin bir telefon görüşmesi sırasında bulması çok hızlı ve kolaydır.

Bilgi Talebi