Tüm harcama kategorileri için süreç verimliliğini ve etkin maliyet yönetimini gerçekleştirmek için uyumlu, otomatik, satın alma ve işbirliğini teşvik edin
Minerva'nın çözümleri, şirketlerin doğrudan malzeme, dolaylı malzeme ve hizmet alımlarını yönetmelerine yardımcı olabilir. Şirketler, self-servis tedarik, katalog yönetimi, plan odaklı tedarik, hizmet tedarik ve sipariş işbirliği için işlevselliği kullanarak, tüm harcama kategorileri için kurum genelinde harcamaları etkin bir şekilde yönetebilir. Alışveriş sepeti ve katalog için, sezgisel ve tanıdık kullanıcı arayüzleri, mal ve hizmet alımlarını kolaylaştırır ve kullanıcının benimsenmesini geliştirir. Ayrıca, MRP, tesis bakımı ve proje sistemleri gibi dış kaynaklardan tedarik gereksinimi, kaynak belirlemeyi kolaylaştırabilir, operasyonel verimliliği artırabilir ve uyumluluğu iyileştirebilir. Ürün ve hizmetler elde edildikten sonra, fatura yönetimi çözümleriyle entegrasyon, fatura işleme ve işletme sermayesi yönetimini daha da iyileştirir.