Çoklu Ticaret Müşteri Deneyimi

Marka sahipleri, toptan, perakende ve dijital gibi farklı kanalları kullanarak müşterilerine hizmet etme ve satış yapma olanağına sahiptir.

Müşteriler, bir markayla nasıl etkileşime girdiklerinden bağımsız olarak tutarlı bir satış deneyimi bekler. Çeşitli satış kanallarına hizmet etmek için marka sahipleri müşterilerinin ihtiyaçlarını anlamalı, taleplerini öngörmeli ve tutarlı, çok kanallı etkileşimler sunmalıdır.

  • Toptan müşterinizi ve önemli hesaplarınızı yönetin
  • Ürün kullanılabilirliği bilgileri ve kurallara dayalı sipariş tahsisi ve envanter segmentasyonu sağlayarak doğru müşteri talebine envanter atayın
  • Mevsimsellik, büyüklük, renk, müşteri, fiyat grupları ve diğer özelliklere göre fiyat stratejilerini etkili bir şekilde geliştirin
  • Kontrolü en üst düzeye çıkarmak ve mevsimsel teslimat sürelerinde ince ayar yapmak için mevsimsel işlemleri kullanın
  • Biletleme, etiketleme ve özel kullanım gibi katma değerli hizmetlerle müşteri hizmetlerini iyileştirin
  • Mağazalardan, e-ticaretten ve B2C'den franchise'a kadar kendi perakende kanallarınızı yönetin

Bilgi Talebi