Tedarik Zinciri Anlayışı

Müşteri sadakatini ve gelirini en üst düzeye çıkarmak için tedarik zinciri prosedürlerini müşterilerin satın alma davranışları ve faaliyetleriyle uyumlu hale getirin

Dinamik tedarik zincirleri, satın alma modellerini analiz eder ve gerçek zamanlı müşteri verilerine tam görünürlükle gelecekteki talebi tahmin eder. Kapsamlı müşteri verileri, ayrıntılı tedarik zinciri bilgileriyle birleştirildiğinde, karar vericiler için paha biçilmez bilgiler sağlar.

Moda şirketleri, talep ve beklentilerini tam olarak karşılamak için müşterilerin satın alma davranışları ve eğilimleri hakkında gerçek zamanlı bilgiye ihtiyaç duyarlar. Moda şirketleri değerli müşteri öngörülerini tedarik zincirine entegre etmeli ve optimum ürün kullanılabilirliğini sağlamak için iyileştirmeleri belirleyebilmeleri için tedarik zinciri süreçlerini tam olarak anlamalıdır.

Bu bilgi, engellerin hızla ortadan kaldırıldığı etkin bir tedarik zinciri gerektirir. Birçok işletme, gerçek bir entegrasyon olmadan çeşitli sistemlerde çalışan tedarik zinciri operasyonlarıyla karşı karşıyadır. Performans ve optimizasyon fırsatları açısından tüm tedarik zincirine analitik bakış açısı edinmek zor, etkisiz ve zaman alıcı olabilir.

Moda şirketleri, analitik işlevsellikler sunan entegre sistemlere ihtiyaç duyuyor, bu da müşteri anlayışlarını tedarik zinciri içgörülerine bağlayabilmelerini, zorluklara ve taleplere hızla yanıt verebilmelerini sağlıyor.

Bilgi Talebi