Örneğin; faturayı müşterinize e-posta ile göndermek istiyorsanız. "İrtibat Kişisine E-posta Gönder" olarak bir aksiyon oluşturabilir ve Satış Faturasına atayabilirsiniz.
İş Akışı Aksiyonları
Satınalma Taleplerinin İş Akışı sekmesi altında, İş Akışları Aksiyonları penceresinden, Belge için kullanılabilir aksiyonları listeleyebilir ve göndererek, işlemleri aksiyonu Belge'ye atayabilirsiniz.
Bir Belgeye yalnızca bir İş Akışı atayabilirsiniz. Bu nedenle, birden fazla eylemin gerçekleştirilmesini istiyorsanız, bunları aynı kümede oluşturmalısınız.
İş Akışındaki Aksiyonlar
İşlemin Durumunu İşlem açılan kutusundan değiştirebilirsiniz. İşlem durumunu değiştirir değiştirmez, Sistem İşlem Tarihi ve İşlem Oluşturucu 'yu otomatik olarak görüntüler.
Aksiyon Türü İçin : Diğer
Aksiyonlar varsayılan olarak "Bekliyor" olarak listelenir.
Aksiyon için bir kodlama varsa ve "Kaynak Kod Durum Değişikliğinde Çalıştırılacak mı ?" onay kutusu, açılır kutudan "Tamamlandı" seçeneğini seçtiğiniz anda işlem otomatik olarak gerçekleştirilir. Örneğin; irtibat kişisine Sistem tarafından bir e-posta gönderilir. İşlem için kodlama yoksa, yalnızca yaptığınızı belirtmek için "Tamam" ı seçebilirsiniz.
İşi yaparken bir sorun varsa, "Yapılmadı" seçeneğini seçebilirsiniz.
Aksiyon Türü İçin : Onay
Aksiyonlar varsayılan olarak "Bekliyor" şeklinde listelenir.
İşlem durumunu belirtmek için "Onaylandı" veya "Reddedildi" seçeneğini belirleyebilirsiniz.
Aksiyon Türü İçin : Tedarik Talep Onayı
Eylemler varsayılan olarak "Bekliyor" şeklinde listelenir.
İşlem durumunu belirtmek için "Onaylandı" veya "Reddedildi" seçeneğini belirleyebilirsiniz.
Not: Bir dokümana "Tedarik Talebi Onayı" işlem türünü içeren bir işlem atadıysanız; Tedarik Talepleri Yönetimi Onay menüsü maddesine erişebileceğiniz "Yönetim Onayı" butonu "Tedarik Talep Bilgileri" ekranında görünmeyecektir.