Satış noktasında veya diğer kanallarda optimize edilmiş fiyatlar ve promosyonlar planlayın ve uygulayın
Geliri, müşteri sadakatini ve pazar payını arttırmak için, perakendecilerin etkili fiyatlandırma ve promosyon yeteneklerine ihtiyacı var. Minerva yazılımındaki stratejik ve operasyonel fiyatlandırma ve promosyonlar fonksiyonelliği, perakendecilerin rekabetçi çevrimiçi fiyatlandırma ve hızla değişen tüketici tercihleri gibi baskıları önlemeye olanak sağlarken, artan maliyetlere rağmen kârı korur.
Stratejik ve operasyonel fiyatlandırma ve promosyonlar, müşteri talep modellerini güçlendirerek, fiyatlandırmayı genel mağazacılık stratejinizle aynı hizaya getirmenizi sağlar. Müşterilerin analitik anlayışla ne istediklerini tahmin edin. Gelir, kâr ve fiyat imajı arasındaki dengeyi tahmin edin. Alışveriş yapanların, alışveriş yaparken ürettikleri eşsiz modelleri anlayarak proaktif bir şekilde fiyatlandırmayı yönetin. Tanımlanmış bir kurallar dizisi uygulayarak ve tüm kanallarda satın alma noktasında fiyatların ve promosyonların verimli bir şekilde yürütülmesiyle brüt kârı artırın.