Tedarik ve Üretim

Kaynak ve üretim ortaklarınızla daha güçlü ilişkiler geliştirin ve etkili kanallar arası kaynak kullanımı ile verimlilik fırsatları elde edin.

Artan karmaşıklığı makul bir maliyetle yönetirken, talepkâr müşterilere dinamik ve hatta değişken bir pazarda ayak uydurmak son derece zordur. Başarılı moda şirketleri, müşterilere daha kazançlı ve farklı bir değer sunmak için küresel bir tedarikçi, üretici ve lojistik hizmet sağlayıcısı ağıyla işbirliği yapar.

  • Uygun satıcıları tanımlayın, tüm satıcı yaşam döngüsünü yönetin ve satıcı performansını sürekli olarak analiz edin
  • Toplam harcamayı anlayın, satın alma stratejinizi tanımlayın ve operasyonel satın alma sürecini verimli bir şekilde yönetin
  • Üretim planlama ve uygulamanın yanı sıra marka ve ürün yeniliği ve gelişimi sağlayarak farklılaşma yaratın
  • İsteğe bağlı olarak segmentasyon kullanarak, tüm kanallar için satın alma talebini kanallar arasında tek bir satın alma siparişinde birleştirerek satın alın
  • Kaynaktaki katma değerli servislerle, üçüncü taraf siparişleri, sipariş için satın alma ve sipariş verme gibi kaynak değişkenleri kullanın

Tedarik Anlayışı
Tedarik
Markalı Üretim
Operasyonel Mükemmellik
Bilgi Talebi