Zor ticaret koşulları ve şiddetli rekabet karşısında, perakendeciler tüm operasyonlarda verimliliği artırmak için bakmak gerekir. Küresel bir iş ağının gücünden yararlanarak ve CPG tedarikçileriyle etkin bir şekilde işbirliği yaparak, perakendeciler müşterilerine maliyet açısından daha iyi bir değer sunabilirler.
Perakendecilerin ana verilerinin güvenilirliğini ve doğruluğunu artırması gerekir. Aynı zamanda, özel etiket üreticileriyle ürün tasarımı üzerinde daha yakın işbirliği yapmaları gerekir. Araştırma, geliştirme ve mühendislik ekiplerinin kompleks süreçleri yönetebilmeleri ve birlikte yeni ürünler başlatabilmeleri zorunludur.
Doğru verilerden daha iyi öngörülerle perakendeciler, pazarlama doğruluğunu ve tanıtım çalışmalarının etkinliğini artırabilir, sipariş doğruluğunu ve kalitesini iyileştirerek stok düzeylerini düşürmek ve stokları en aza indirgemek için daha iyi konumlandırılabilir.
Tedarikçilerle etkili işbirliği, ana veri, sipariş veya gelişmiş gönderim bildirimi alışverişinin ötesine geçer. Giderek daha kompleks ve talepkar bir pazarda genel risk, maliyet ve değeri paylaşmakla ilgilidir.
Ana veri doğruluğunu, sipariş kalitesini, fatura ve ödeme verimliliğini artırarak perakendeciler daha fazla verimlilik ve iyileştirmeden yararlanabilir.
Perakendeciler, içgörüleri, planları ve stratejileri paylaşarak envanter seviyelerini düşürürken ürün kullanılabilirliğini artırabilir. Aynı zamanda, pazarlama ve tanıtım faaliyetlerinin uyumlaştırılması, pazarlama harcamalarının etkinliğini en üst düzeye çıkarmanın anahtarıdır.
Perakendeciler için, şirket sınırlarının ötesinde bile ürünlerinin ve bileşenlerinin optimum izlenebilirliğini sağlayarak uyumluluk gereksinimlerini yerine getirmesi de önemlidir.
Tüketicilerin değişen zevklerini karşılamak ve artan taleplerini kârlı bir şekilde karşılamak, perakendeciler için küresel bir iş ağının gücünden faydalanmak önemlidir. Kaldıraç, yüksek değerli, düzenli ve kontrollü işbirlikçi süreçlere basit elektronik veri alışverişinin ötesinde, tüketici malları tedarikçileri gibi iş ortaklarıyla artan işbirliğini gerektirir.
Perakendeciler :
Ana verilerin güvenilirliğini ve doğruluğunu artırın
Tedarikçilerle etkili bir şekilde işbirliği yapın; araştırma, geliştirme ve mühendislik ekiplerinin geliştirme sürelerini azaltmasına yardımcı olmak ve daha yenilikçi özel markalı ürünler tasarlayın
Anahtar tedarik zinciri bilgileri alışverişinde bulunarak müşteri hizmetleri düzeylerini iyileştirin, güvenlik stoğu düzeylerini azaltın ve eksiksiz teslimatı artırın
Promosyon planlarını ve tahminlerini satıcılarla paylaşarak ticaret fonlarının kullanımını en üst düzeye çıkarın ve promosyon etkinliğini artırın
Kapalı döngü bir promosyon işlemi oluşturma
Satınalma siparişlerini ve faturaları elektronik olarak değiştirerek verimliliği artırın, hataları en aza indirin ve erken ödeme indirimlerinden yararlanın