Marka ve Ürün Yönetimi

Markanızı talep eden müşterileri kazanma, müşteri sadakatini artırma, satış ve marka değerini artırma fırsatınız var.

Markanın ayak izini daha fazla stil ve daha kısa satış sezonları ile genişleterek, hedeflenen bir küresel ve yerel ürün yelpazesini yönetebilirsiniz.

Kişiselleştirilmiş pazarlama ve satış stratejileri geliştirmek için ayrıntılı müşteri bilgilerini kullanan markalar, sadık müşterilerin korunmasında daha büyük başarılara sahip olabilirler.

  • İşletmenizin tüm bölümlerinde tek bir ürün ana veri kaynağı sağlayın
  • Tüm değer zinciri boyunca sezon, koleksiyon ve temayı yönetin ve analiz edin
  • Müşterilerinizin satın alma tercihleri hakkında derin bilgiler edinin ve e-ticaret, mağazalar ve sosyal kanallardaki alışveriş deneyimlerini gerçek zamanlı olarak yönetin
  • Müşterinin ortak görüşüne dayalı entegre pazarlama, promosyonlar ve sadakat programları oluşturun
  • İlgili ve yerelleştirilmiş ürünleri temin etmek için ürün çeşitlerini müşteri, ürün ve yere göre stratejik olarak planlayın

Pazarlama & Marka Anlayışı
Ürün Tasarımı & Geliştirme
Çok Kanallı Pazarlama
Ürün Planlama & Ürün Çeşitliliği Yönetimi
Fiyatlandırma & Promosyonlar
Bilgi Talebi