Mağaza içi envanteri talep ve şirket stratejisiyle karlı bir şekilde hizalayın
Moda şirketleri mağaza içi envanter kullanılabilirliğinin en iyi şekilde sağlanmasına yardımcı olarak mağazalarındaki müşteri memnuniyetini artırabilir ve böylece ticari rekabet güçlerini artırabilir. Envanter analizi yazılımı, operasyonel maliyetleri düşürerek iyileştirici önlemlerin alınması gerekebileceği stok durumlarını vurgular.
Minerva'nın envanter analizi yazılımı, moda şirketlerinin mağazadaki envanter durumu, envanter geliştirme ve manuel satın alma müdahaleleri hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlar. Bu öngörüler daha sonra ikmal ve satın alma süreçlerini stratejik olarak optimize etmek için kullanılır. Stoklar maliyet açısından yoğun varlıklardır, bu nedenle envanteri optimum seviyeye ayarlayabilmek geliri artırırken maliyetleri düşürmenin anahtarıdır. Envanter analiz yazılımı envanterlerin görünürlüğünü sağlar ve birden fazla KPI ve sorguyu destekler. Bu, kapsama alanı geliştirme, aşırı stoklama veya eksik stoklama ve gelecekteki olası stok dışı durumlar gibi temel envanter rakamlarının izlenmesini sağlar. Stok uyarıları, envanter analistlerine ve tedarik zinciri yöneticilerine, uygulanan envanterle ilgili süreçlerin kalitesini daha iyi anlamalarını sağlar.