GZFT analizi, bir şirketin rekabetçi konumunu Güçlü ve Zayıf yönleri 'ni anlayarak ve ona açık olan Fırsatlar 'ı ve karşı karşıya olduğu Tehditler 'i belirleyerek değerlendirmek için kullanılan bir çerçevedir.
Özellikle, GZFT analizi, bir organizasyonun neler yapabileceğini ve yapamayacağını ve potansiyel fırsatlarını ve tehditlerini ölçen temel bir değerlendirme modelidir.
Güçlü Yönler ve Zayıflıklar sık sık içsel olarak ilişkilidir, Fırsatlar ve Tehditler ise genellikle çevresel yerleşime odaklanır.
Güçlü ( iç kökenli ) organizasyonun niteliklerini ifade ve onlar hedefe ulaşmak için yararlıdır.
Zayıflıklar, organizasyonun ( içsel kaynaklı ) niteliklerini ifade eder ve hedefe ulaşmak için zararlıdır.
Fırsatlar, çevrenin ( dış kaynaklı ) niteliklerini ifade eder ve hedefe ulaşmak için yardımcı olurlar.
Tehditler, çevrenin ( dış kaynaklı ) niteliklerini ifade eder ve hedefe ulaşmak için zararlıdır.
"GZFT Analizi" sekmesine bastıktan sonra, her bir öğe için ( G, Z, F, T ) kendi sekmeleri altında metinler ve görüntüler ekleyebilirsiniz.
Örneğin, stratejinizin güçlü özelliklerini "Güçlü" sekmesi altında listeleyebilirsiniz.
Not : Bu sayfadaki tüm bilgiler kendi "GZFT Analizi" sekmesi altında herhangi bir Strateji Bileşeni 'ne uygulanabilir.
Metin ve Resim Ekleme
Yanı sıra metin ekleme gibi, görüntüleri ekleyebilirsiniz.
Resim eklemek için "Resim Ekle" simgesine tıklamanız gerekir.
Resim eklemek için "Resim Ekle" simgesine tıklamanız gerekir :
Resmin URL 'ini girme
Sistem dokümanlarından seçme
Resmin URL 'ini Girme
Doğrudan internetten bir görüntü eklemek istiyorsanız, görüntünün URL 'ini ( genellikle web adresi olarak adlandırılır ) girmeniz gerekir.
Sistem Dokümanlarından Seçme
Öncelikle, görüntüyü sistem belgelerine yüklemeniz gerekir.
"Dokümanlar" menüsü altında dosya yükleyebilirsiniz.
Ardından, bu Doküman ID 'yi kullanarak görüntüyü ekleyebilirsiniz.
"Resim Ekle" simgesine tıkladığınızda; bir sistem mesajıyla Doküman ID 'nin nasıl girileceği belirtilir.