Örneğin; Belgenin kontrol edilmesini istiyorsunuz. "Belgeyi Kontrol Et" olarak bir işlem oluşturabilir ve gelen teslimatı atayabilirsiniz.
İş Akışına Aksiyon Atama
Gönderilen teslimatın "İş Akışı" sekmesi altında, "İş Akışı Aksiyonları" penceresinden, belge için mevcut aksiyonları listeleyebilirsiniz; iş akışındaki aksiyonları belgeye atayabilirsiniz.
Bir belgeye ayarlanmış yalnızca bir eylem atayabilirsiniz. Bu nedenle, birden fazla eylemin gerçekleştirilmesini istiyorsanız, bunları aynı kümede oluşturmalısınız.
İş Akışında Aksiyonlarla Çalışma
İşlemin durumunu "İşlem" açılan kutusundan değiştirebilirsiniz. Eylemin durumunu değiştirir değiştirmez, sistem otomatik olarak "Aksiyon Tarihi" ve "Aksiyonu Oluşturanı" gösterecektir.
Aksiyon Türü İçin : Diğer
Eylemler varsayılan olarak "Bekliyor" şeklinde listelenir.
Eylem için bir kodlama varsa ve "Kaynak Kod Durum Değişikliğinde Çalıştırılacak Mı ?" onay kutusu işaretlenir, açılır kutudan "Tamamlandı" yı seçtiğinizde, ilgili işlem otomatik olarak yapılır. Örneğin; sistem tarafından irtibat kişisine bir e-posta gönderilecektir. İşlem için kodlama yoksa, yalnızca yaptığınızı belirtmek için "Tamam" ı seçebilirsiniz.
İşi yapmakla ilgili bir sorun varsa, "Yapılmadı" seçeneğini seçebilir ve durumu "Açıklama" alanında açıklayabilirsiniz.
Aksiyon Türü İçin : Onay
Eylemler varsayılan olarak "Bekliyor" şeklinde listelenir.
İşlem durumunu belirtmek için "Onaylandı" veya "Reddedildi" seçeneğini belirleyebilirsiniz.