Bunun için, "Merkezi Sosyal Güvenlik Kurumları" butonuna basmanız gerekir.
Mevcut tüm sosyal güvenlik kurumları listelenecektir. Not : Bir şirkette, merkezi kartlardan seçim yaparak bir sosyal güvenlik kurumu oluşturduysanız, aynı şirkette "Merkezi Sosyal Güvenlik Kurumları" butonuna bir daha bastığınızda, oluşturduğunuz sosyal güvenlik kurumu gönderilecek sosyal güvenlik kurumları arasında görüntülenmeyecektir.
İlgili "Gönder" butonuna basarak bir sosyal güvenlik kurumu seçtikten sonra, kurumsal kayıtlarda birliği sağlayan "Merkezi Kayıt ID" ve sosyal güvenlik kurumu hakkında gerekli bilgiler master karta aktarılacaktır.
İletişim Bilgileri
Minerva'da, iletişim bilgileri master kartların "İletişim" sekmesi altında tutulur.
Adresleri Ekleme
"İletişim" sekmesi altında, merkez olarak kullanılacak bir "Adres" tanımlayabilirsiniz.
Not : Bu adresi aşağıda açıklandığı gibi "Organizasyonel" sekmesi altında da tanımlayabilirsiniz.
Telefon Numaraları, E-Posta Adresleri ve Sosyal Medya Hesapları Ekleme
Telefon numaralarını, e-posta adreslerini ve sosyal medya hesaplarını "İletişim" sekmesi altında da saklayabilirsiniz.
Burada, sabit hatlı telefon, cep telefonu vb. gibi bazı iletişim bilgilerinin alanları görüntülenir. Gerekli olanları doldurabilirsiniz.
Mevcut olanlara daha fazla iletişim bilgisi alanı eklemek için, "İletişim Kanalı İşlemleri" bölümünde açılan "Yeni İletişim Kanalı" kutusundan bir İletişim Kanal Tipi ni seçmeniz gerekir.
Bu, seçilen iletişim kanalı tipi için başka bir iletişim bilgisi alanı oluşturacaktır.
Sosyal güvenlik kurumunun tüm iletişim bilgilerinin son yetkilendirme durumunu görüntülemek için "İletişim Statüsü" butonuna basabilirsiniz.
İletişim Onay Formları Oluşturma
"İletişim" sekmesinin altındaki "İletişim Yetkilendirme Formları" butonuna bastıktan sonra, sistemde yeni bir iletişim onayı formu kaydetmeye başlamak için "Yeni" butonuna basmanız gerekir.
"İletişim Birimleri" bölümünde, mesajlaşma ve telefon görüşmeleri için mevcut tüm iletişim bilgileri ( bunlar İletişim Tipi olarak gösterilir ) - kaydedilen e-posta adresleri, her türlü telefon numarası vb. gibi - tüm Mesaj Gönderme Grupları ( bunlar Mesaj Tipi olarak gösterilir ) için listelenir. Kişi izinlerini belirtmek için açılan "Kişi İzni" kutusundan aşağıdaki seçeneklerden birini seçebilirsiniz.
Tanımsız : Bu varsayılan seçenektir, bir kişi izni için kullanılabilir hiçbir bilgi yoksa, olduğu gibi bırakabilirsiniz.
Evet : İletişim izninin sosyal güvenlik idaresi tarafından verildiğini gösterir.
Hayır : İletişim izninin sosyal güvenlik idaresi tarafından reddedildiğini gösterir.
Kişileri Belirleme
Kişileri "Organizasyonel" sekmesi -> "Kişiler" sekmesi altında belirleyebilirsiniz.
Pencereden bir "İş Ortağı" veya "İlgili Kişi" seçtikten sonra açılan kutudan bir "İlişki Tipi" ( -> CPR - ilgili kişi ) seçebilirsiniz.
Sosyal Güvenlik İdaresine Şube Oluşturma
"Organizasyonel" sekmesi -> "Organizasyon" sekmesi altında, bir sosyal güvenlik idaresine şube ekleyebilirsiniz.
Merkez Sosyal Güvenlik Şubelerinden Seçim Yaparak Sosyal Güvenlik İdaresine Şube Ekleme
Bunun için, "Merkezi Şubeler" butonuna basabilirsiniz.
Mevcut tüm şubeler listelenecektir.
İlgili "Gönder" butonuna basarak bir şube seçtikten sonra, kurumsal kayıtlarda birliği sağlayan "Merkezi Kayıt ID" ve şube hakkında gerekli bilgiler "Yeni Sosyal Güvenlik Şubesi" ekranına aktarılacaktır.
Sosyal Güvenlik Kurumu Şube Ofisleri İçin Finansal Hesap Bilgileri
Yeni bir şubenin "Sosyal Güvenlik İdaresi Ofisi Kodu" ve "Sosyal Güvenlik İdaresi Ofisi Adı" nı belirlediğiniz anda, "Finansal Hesap Bilgileri" alanı sistem tarafından otomatik olarak doldurulacak ve ekranı kaydettikten sonra, "Sosyal Güvenlik Şubesi Bilgileri" ekranının "Ticari" sekmesi -> "Hesaplar" sekmesi altında finansal hesap bilgileri görüntülenecektir.
"Ticari" sekmesi -> "Hesaplar" sekmesi altında, "Yeni" butonuna bastıktan sonra birden fazla hesap ekleyebilirsiniz.
Sosyal Güvenlik Şube Ofisleri İçin İletişim Bilgileri
Minerva'da, şubeler için iletişim bilgileri "Sosyal Güvenlik Şube Bilgileri" ekranının "İletişim" sekmesi altında tutulur.
Şubeler İçin Adres Ekleme
"Sosyal Güvenlik Şube Bilgileri" ekranının "İletişim" sekmesi altında, merkez olarak kullanılacak bir "Adres" tanımlayabilirsiniz.
Sosyal Güvenlik Şube Ofisleri İçin Telefon Numaraları, E-Posta Adresleri ve Sosyal Medya Hesapları Ekleme
Telefon numaralarını, e-posta adreslerini ve sosyal medya hesaplarını "Sosyal Güvenlik Şube Bilgileri" ekranının "İletişim" sekmesi altında da saklayabilirsiniz.
Burada, sabit hat telefonu, cep telefonu vb. gibi bazı iletişim bilgileri alanları görüntülenir. Gerekli olanları doldurabilirsiniz.
Mevcut olanlara daha fazla iletişim bilgisi alanı eklemek için, "İletişim Kanalı İşlemleri" bölümünde açılan "Yeni İletişim Kanalı" kutusundan bir İletişim Kanal Tipi seçmeniz gerekir.
Bu, seçilen iletişim kanalı tipi için başka bir iletişim bilgisi alanı oluşturacaktır.
Sosyal Güvenlik Şube Ofislerine İletişim Yetkilendirme İşlemleri
Sosyal güvenlik şubesinin tüm iletişim bilgilerinin son yetkilendirme durumunu görüntülemek için "İletişim Statüsü" butonuna basabilirsiniz.
Sosyal Güvenlik Şube Ofisleri İçin İletişim Onay Formları Oluşturma
Sisteme yeni bir iletişim onayı formu kaydetmeye başlamak için "Sosyal Güvenlik Şube Ofis Bilgisi" ekranının "İletişim" sekmesi altındaki "İletişim Yetkilendirme Formları" butonuna bastıktan sonra "Yeni" butonuna basmanız gerekir.
"İletişim Birimleri" bölümünde, mesajlaşma ve telefon görüşmeleri için mevcut tüm iletişim bilgileri ( bunlar İletişim Tipi olarak gösterilir ) - kaydedilen e-posta adresleri, her türlü telefon numarası vb. gibi - tüm Mesaj Gönderme Grupları ( bunlar Mesaj Tipi olarak gösterilir ) için listelenir. Kişi izinlerini belirtmek için açılan "Kişi İzni " kutusundan aşağıdaki seçeneklerden birini seçebilirsiniz.
Tanımsız : Bu varsayılan seçenektir, bir kişi izni için kullanılabilir hiçbir bilgi yoksa, olduğu gibi bırakabilirsiniz.
Evet : İletişim izninin sosyal güvenlik şubesi tarafından verildiğini gösterir.
Hayır : İletişim izninin sosyal güvenlik şubesi tarafından reddedildiğini gösterir.
Sosyal Güvenlik Şube Ofisleri İçin Kişilerin Belirlenmesi
"Sosyal Güvenlik Şube Ofis Bilgisi" ekranının "Organizasyonel" sekmesi -> "Kişiler" sekmesi altındaki kişileri belirleyebilirsiniz.
Pencereden bir "İş Ortağı" veya "İlgili Kişi" seçtikten sonra açılan kutudan bir "İlişki Tipi" ( -> CPR - ilgili kişi ) seçebilirsiniz.