Müşterilerinizin tek bir görünümünden fikir edinin ve tüm müşteri yolculuğu boyunca kişiselleştirilmiş deneyimler sunun.
Müşterinizin genel bilgilerini takip edebileceğiniz gibi bir çok fonksiyon katarak sizde detaylı takibini müşteri özelinde yapabilirsiniz.
Müşterilerinizi tipine göre müşteri, bayi-yetkili satıcı, E-ticaret gibi daha birçok tip oluşturabilir tipine göre detaylı analiz yapılmasına olanak sağlıyoruz. Aynı zamanda üst müşteri detayıyla birlikte eğer var ise müşteriler arası ilişkiyi de takip edebilirsiniz.
Etiketler sayesinde müşteriye etiket açarak hangi sektörde faaliyet gösterdiğini veya görmek istediğiniz detayı oluşturabilir ve farklı raporlamalarla analizini sağlayabilirsiniz.
Global ve yerel yasal gereklilikleri takip etmek amacıyla vergi bilgilerini sınıflandırmalar için ise ticari sınıflandırma, grup, tür ve iletişim ve adres bilgilerini müşteri detaylarında belirtip ilgili belgelerde kullanıma alabilirsiniz.
Bütün bunlarla birlikte ticari bilgiler için cari hesaplar, lojistik bilgileri, kredi & risk analizi için kredi kontrol uygulaması, müşteriye ait banka hesap bilgileri, kredi kartları, 3. parti ilişkileri, temsilcileri, teminatları gibi birçok özellik ile istediğiniz detayda müşteri detayını ve takibini yapabileceğiniz bulut sistem sunulmaktadır.
Kurumsal bölüm için genel bilgileri ve detay bilgilerin takibinin yapılmasının yanında kurumsal yapı hakkındaki referanslar, şirket hissedarları gibi birçok özelliği için de barındıran minerva iş yönetim sisteminde istediğiniz seviyede bilgi takibi yapabilirsiniz.
Organizasyon konusunda ise yetkilileri, sorumlu personellerin takibinin yapılmasının yanında iş ortaklarını kontrol edebilirsiniz.