Dijital Müşteri Deneyimi

Rıza Tabanlı Pazarlama

Müşterilerle, görüşmeler sırasında onları tanıyarak ve rıza bazlı pazarlama uygulamaları sağlayarak bekledikleri deneyimleri sağlayın.

Minerva'nın sağladığı rıza ve tercih yönetimi araçlarıyla müşteri güvenini kazanın.

Bu çözüm yöntemi ile bankalar için daha fonksiyonel bir hazine yönetimi, operasyon yönetimi ve risk yönetiminin bir araya getirilmesi sağlanmış olacaktır. Sonuç olarak optimize edilmiş gün içi müşteri yönetimi ile maliyetleri ve riskleri azaltmak daha verimli finansman işlemleri sunacaktır.

Kurum genelinde izin ve tercihleri yakalayın. Hizmet şartları, e-gizlilik politikaları, tanımlama bilgileri ve izinli pazarlama iletişimi tercihleri gibi gereksinimler için açık izin talepleri sunabilirsiniz.

Müşterilere profilleri, onayları, tercihleri ve hesap bilgileri üzerinde kontrol vererek markanızla olan ilişkilerinin tüm yönlerini yönetmelerine izin verin.


Bilgi Talebi