Dijital Müşteri Deneyimi

Çok Kanallı Müşteri Servisleri - Hizmetleri

Müşterilerin beklentilerini karşılamak için çok kanallı bir müşteri hizmetleri deneyimi sunabilirsiniz.

Self servis ve çağrı merkezi kanalları ve kolaylaştırılmış kurumsal müşteri hizmetleri süreçleri ile hizmet temsilcileri, en karmaşık vakaları bile çözmek için ihtiyaç duydukları bilgilere ve gerçek zamanlı işbirliğine erişerek müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.

Kullanıcı deneyimini basitleştirin, dijital kanallar ve API'ler aracılığıyla perakende, küçük işletme ve ticari bankacılık müşterilerinizle her zaman, her yerde etkili bir şekilde iletişim kurun. Tamamen uyumlu, buluta hazır, açık bir platformla Minerva'nın Çok Yönlü Bankacılık çözümü, bankaların tüm müşterilere güçlü bir self-servis özellikler seti sunmalarına yardımcı olur. API'ler ve finansal teknolojiler için yenilikçi uygulamalar oluşturmak isteyen kullanıcılara olanak sağlar.


Bilgi Talebi