Ürün Risk Yönetimi

Ürün ve portföy risk değişkenlerini tanımlamanın ve bu risk kriterlerine karşı rapor vermenin veya uyarmanın yapılmasına yönelik analizler.

Bir kuruluşun ürünüyle ilişkili risk faktörlerinin, tasarım ve geliştirmeden üretim, dağıtım, kullanım ve elden çıkarma yoluyla değerlendirilmesi. Bu değerlendirme, sadece gelir veya maliyet etkisini değil, aynı zamanda marka üzerindeki etkisini, diğer ürünlerle olan ilişkileri, üçüncü taraflara bağımlılığı ve diğer ilgili faktörleri de anlamayı amaçlamaktadır. Bu tür bir değerlendirme genellikle ürün yönetim grupları tarafından gerçekleştirilir.

Büyük Risk Değerlendirmeleri

  • Fiyat
  • Gecikme
  • Birim Maliyet
  • Karlılık
  • Araştırma ve Geliştirme
Bilgi Talebi