Lansman Sonrası İnceleme

Müşteri ve pazar araştırması aktiviteleri, yeni başlatılan ürün / projenin hedeflerine ulaşıp ulaşmadığını ölçmek için kullanılır. Anahtar hedefler müşteri ile ilgili, kanal ile ilgili, rakip ile ilgili veya finansal ile ilgili olarak kategorize edilebilir. Her biri için net metrikler tanımlamak gerekir. Ürünün veya sürecin teknik performansını önceden tanımlanmış kriterlere göre değerlendirmek ve gerektiğinde uygun ayarlamalar yapmak için lansman sonrası inceleme ( veya denetim ) gereklidir. Ayrıca, genel süreci iyileştirmek için kullanılabilecek başarılı bir uygulamanın özelliklerini de belirleyebilir. Büyüme aşamasında, birincil odak süreç performans değerlendirmesi, ürün değeri ölçümü, ürün tanıtım değerlendirmesi ( finansal ) ve ürün yaşam döngüsünü yönetmektir. Bu aşama, iyi veya hizmet için satış ve piyasa kabulünde hızlı bir artış ile işaretlenmiştir.

Bilgi Talebi