Pazar Lansmanı Yönetimi, iş hedeflerine ulaşmak için yeni ürünü pazara sunma sürecini ve pazardaki ürün veya hizmeti yönetme sürecini kapsar. Gerçek piyasa lansmanı, ürün geliştirildikten sonra gerçekleşir ve reklam, satış promosyonu ve diğer pazarlama çabaları için önemli yatırımlar içerir. Ticarileştirme aşaması, ürün veya hizmet kullanım ömrünün sonuna ulaştığında veya yenilendiğinde sona erer.
Ürün Lansmanı Planı Geliştirme
Ürün Lansmanını Proje Olarak Yönetme
Gerçekçi Satış Tahminleri Oluşturma
Sonuçları Maksimize İçin Lansmanı Zamanlama
Ürün Tanıtımını Planlama ve Yönetme
Üretim Ramp-Up Planlama ve Yönetme
Üretim Hazırlık Değerlendirmesi ve Ürün Lansmanı İncelemesi Yapma