Pazar Lansmanı Yönetimi

Pazar Lansmanı Yönetimi, iş hedeflerine ulaşmak için yeni ürünü pazara sunma sürecini ve pazardaki ürün veya hizmeti yönetme sürecini kapsar. Gerçek piyasa lansmanı, ürün geliştirildikten sonra gerçekleşir ve reklam, satış promosyonu ve diğer pazarlama çabaları için önemli yatırımlar içerir. Ticarileştirme aşaması, ürün veya hizmet kullanım ömrünün sonuna ulaştığında veya yenilendiğinde sona erer.

  • Ürün Lansmanı Planı Geliştirme
  • Ürün Lansmanını Proje Olarak Yönetme
  • Gerçekçi Satış Tahminleri Oluşturma
  • Sonuçları Maksimize İçin Lansmanı Zamanlama
  • Ürün Tanıtımını Planlama ve Yönetme
  • Üretim Ramp-Up Planlama ve Yönetme
  • Üretim Hazırlık Değerlendirmesi ve Ürün Lansmanı İncelemesi Yapma
  • Lansman Hedeflerini Belirleme ve Sonuçları Ölçme
  • Ürün Lansmanı Kontrol Listesi

Pazar Lansmanı Yönetimi
Bilgi Talebi