Doküman Yönetimi

Doküman Yönetimi, dokümanların ve diğer içeriğin oluşturulması, bakımı ve yönetimi üzerine odaklanan süreçleri, prosedürleri ve araçları içerir. Herhangi bir dosya / veri türü ( metin, grafik, CAD, analiz ve ofisi gibi ) yönetilebilir ve birçok iş nesnesiyle bağlantılı olabilir ( malzeme, BOM, satış siparişi ve ekipman gibi).

Doküman Yönetimi, yönetilen içerik için güvenlik ve erişim kontrolü sağlamayı da içerir. İlişkili uygulamalar, dokümanların yazılmasını, taranmasını, yapılandırılmasını, oluşturulmasını ve yazdırılmasını sağlar.

Hızı ve Verimliliği Arttırma

  • Pazarlanma süresini kısaltma

Güvenliği Arttırma

  • Doküman kontrolünü, bütünlüğünü ve kalıcılığını iyileştirme

Şeffaflığı ve Hesap Verebilirliği Arttırma

  • "Tek gerçek" kaynağını sağlama

Doküman Yönetimi
Bilgi Talebi