Fikir Kampanyaları

Kampanyalar, açıkça tanımlanmış bir odak alanı içinde fikir üretmek için kullanılır. Bir sponsor kampanyayı yönlendirir, bir topluluk yöneticisi farklı bir grubun fikirlere katkıda bulunmasını ister ve bir uzman ekibi kampanya katılımcıları tarafından sunulan fikirleri değerlendirir. Kampanyalar, farklı bir grup insanla ilgili bir konuyla ilgili fikir üretmenin en etkili yollarından biridir.

Bir fikir kampanyası tipik olarak dikkatli bir şekilde ifade edilen bir soru ile sunulan belirli bir konuya odaklanır, katılımı teşvik etmek için zaman sınırlıdır, fikir içeriği için yapı sağlar ve büyük bir kitle veya sınırlı bir katılımcı grubunu içerebilir.

Fikir kampanyaları, geleneksel öneri planlarından daha yüksek kalite ve daha odaklı fikirler sunar. En önemlisi, fikirler kuruluşların ihtiyaçlarına göre hizalanır ve bu nedenle uygulanması daha olasıdır.

Fikir Kampanyaları Nasıl Yapılandırılır ?

Fikir kampanyaları, bir grup insanı mevcut bir soruna yanıt olarak fikirler önermeye ve işbirliği yapmaya veya yeni bir fırsat yaratmaya davet etmek isteyen bir kurumsal sponsor tarafından başlatılır. Sponsor üst fikirleri uygulamak ve kavramlar ve projeler olarak ileriye taşımak için kaynak ve bütçeye sahiptir.

Bir fikir kampanyası soru yöneltilir ve sunulan fikirler için net bir beklenti belirler. Kampanya, stratejik bir inovasyon alanı ile uyumlu olabilir veya ana kurumsal odak alanlarının dışında oturabilir. Davet edilen topluluk tarafından fikirler gönderildikten ve onaylandıktan sonra, sponsor tarafından seçilen fikir değerlendirme ekibi en iyi fikirleri inceler, değerlendirir ve seçer.

Son başvuru tarihi, katılımı artırmaya yardımcı olduğu için çoğu kampanyanın önemli bir parçasıdır; ancak, son teslim tarihi olmayan kalıcı fikir kampanyaları da olabilir. Bir örnek, "Maliyet Azaltma" stratejik yenilik alanında maliyet tasarrufu fikirleri toplayan bir fikir kampanyası olabilir.

Bilgi Talebi