Örneğin; müşterinize anlaşmanın onaylandığını ve sözleşmenin geçerli olduğunu bildirmek istiyorsunuz. "İrtibat Kişisine E-posta Gönder" olarak bir aksiyon oluşturabilir ve satış anlaşmasına atayabilirsiniz.
Aksiyon Seti Belirlenmesi
Satış anlaşmalarının "İş Akışı" sekmesi altında, "İş Objesi Aksiyon Setleri" penceresinden, belge için kullanılabilir aksiyon setlerini listeleyebilir ve bunu göndererek; aksiyon setindeki aksiyonları, belgeye atayabilirsiniz.
Bir belgeye yalnızca bir aksiyon seti atayabilirsiniz. Bu nedenle, birden fazla aksiyonun gerçekleştirilmesini istiyorsanız, bunları aynı sette oluşturmalısınız.
İş Akışında Aksiyonlarla Çalışma
Aksiyon "Statü"sünü aksiyon açılan kutusundan değiştirebilirsiniz. Aksiyon statüsünü değiştirir değiştirmez, sistem otomatik olarak "Aksiyon Tarihi" ve "Aksiyon Oluşturan" bilgilerini gösterir.
Aksiyon Tipi : Diğer
Aksiyonlar varsayılan durumda "Bekliyor" olarak listelenir.
Aksiyon için bir kodlama varsa ve "Kaynak Kodu Statü Değişiminde Çalıştırılacak mı ?" onay kutusu işaretliyse, açılır kutudan "Tamamlandı" 'yı seçer seçmez, aksiyon otomatik olarak tamamlanır. Örneğin bir e-mail irtibat kişisine gönderilir. Aksiyon için bir kodlama yoksa, "Tamamlandı" seçeneğini yalnızca yaptığınızı belirtmek için seçebilirsiniz.
İşi yaparken bir sorun varsa "Tamamlanmadı" seçebilirsiniz.
Aksiyon Tipi : Onaylama
Aksiyonlar varsayılan durumda "Bekliyor" olarak listelenir.
Aksiyon statüsünü "Onaylama" ya da "Reddedildi" olarak belirleyebilirsiniz.