Gelen ve giden aramaların tüm kayıtları çağrı merkezlerinde oluşturulur.
Bir arama sırasında şikayetler, konuşma notları, öneriler, cevaplar, vs. gibi her ayrıntıyı kaydedebilirsiniz. Gerekirse teknik servis iş emri oluşturursunuz.
Kayıt yapmak için bekleyen işleri listeleyebilirsiniz.
Çağrı merkezi işlemlerinizi analiz etmek için raporlar oluşturabilirsiniz.
Not : Bir çağrı merkezine ve tüm kayıtlarına erişmek için; Çağrı Merkezi modülüne bastıktan sonra, açılır kutudan bir Çağrı Merkezi seçmelisiniz. Her seansta sadece bir tane "Çağrı Merkezi" seçebilirsiniz. Başka bir deyişle; başka bir "Çağrı Merkezi" seçmek için, oturumu kapatıp Sisteme tekrar giriş yapmalısınız.