"Müşteri" yi seçtikten sonra, "Servis Ürünü" sekmesi altındaki "Ürün" seçeneğini seçmeli veya "Bilinmeyen Ürün" alanında bir tanım yapmalısınız.
"Bilinmeyen Ürün" alanı yararlı bir alandır; iş emri oluşturmak istediğiniz ürün eski bir ürün olabilir, "Ürün Kodunu" tespit edemezsiniz veya stok kartını artık saklamıyor olabilirsiniz.
"Notlar" sekmesi altında, Çağrı Merkezi'nde görüşme sırasında alınan notları görüntüleyebilirsiniz.
Teknik Servis Talimatları
"Talimatlar - Yapılan İşler" sekmesi -> "Servis Talimatı" alanı altında, Çağrı Merkezi'nde oluşturulan talimatları görüntüleyebilirsiniz.
Yapılan İşi Kaydetme
"Talimatlar - Biten İş" sekmesi -> "Biten İş" alanı altında, Teknik Serviste yapılan işi kaydedebilirsiniz.
Görev Atama ve Atanan Görevleri Görüntüleme
Çağrı merkezinde size verilen görevleri görüntüleyebilmenizin yanı sıra ( iş emri çağrı merkezinde oluşturulmuşsa ), "Görevler" sekmesi altında yeni bir Görev atayabilirsiniz.
Görevin durumu "Planlama" olarak görüntülenecektir.
Görevi tamamladığınızda, bunu "Görevler" sekmesi -> "Aktiviteler" sekmesi altında kaydedebilirsiniz.
Aktiviteleri Kaydetme
"Aktiviteler" sekmesi altında yapmış olduğunuz Aktiviteler 'i kaydedebilirsiniz.
Servis - Yedek Parça Kayıtları
"Servisler - Hizmetler" sekmesi -> "Servisler - Hizmetler - Yedek Parçalar" sekmesi altında, teknik servis işlemi için verilen servis ve serviste kullanılan yedek parçaları kaydetmek için bir ürün ve / veya servis ürünü seçebilirsiniz.
Ücretlendirme Tipi
Aşağıdaki Ücretlendirme Tiplerinden birini tanımlamanız gerekir :
CHG - Ücretli
NGR - Garantili ücretsiz
NCT - Sözleşmeli ücretsiz
NCH - Ücretsiz
IGR - Garantili Ücretsiz [ Faturalandırılacak ]
ICT - Sözleşmeli Ücretsiz[ Faturalandırılacak ]
ICH - Ücretsiz [ Faturalandırılacak ]
Stok İşlem Tespiti
Bir hisse senedi işlemi olup olmayacağını belirleyebilirsiniz.
"Servis" sekmesi -> "Servis - Yedek Parçalar" sekmesi altında seçtiğiniz "Ücretlendirme Tipi" ne göre, aşağıdaki faturalandırma durumlarından biri "Servis - Bakım İş Emri Bilgileri" ekranının "Tanım" sekmesi altında gösterilecektir :
Kapama İşlemi Yok
Faturalandırılacak Öğeler Var
Tüketilecek Öğeler Var
Faturalandırılacak ve Tüketilecek Öğeler Var
Tamamen Kapalı
Fatura Yaratma
"Servis" sekmesi -> "Servis - Yedek Parçalar" sekmesi altında seçmiş olduğunuz "Ücretlendirme Tipi" ne göre, çağrılacak öğeler varsa, "Fatura Yarat" düğmesi görünecektir.
Bir fatura oluşturmak için üzerine basabilirsiniz.
Tüketim Fişi Yaratılması
"Servis" sekmesi -> "Servis - Yedek Parçalar" sekmesi altında seçmiş olduğunuz "Ücretlendirme Tipi" ne göre, tüketilecek eşyalar varsa, "Tüketim Yarat" butonu görünecektir.
Tüketim fişi oluşturmak için üzerine basabilirsiniz.