Minerva'da, iletişim bilgileri ana kartların "İletişim" sekmesi altında tutulur.
Telefon Numaraları ve E-posta Adresleri ve Sosyal Medya Hesapları Ekleme
Telefon numaralarını, e-posta adreslerini ve sosyal medya hesaplarını "İletişim" sekmesi altında da tutabilirsiniz.
Burada, sabit hatlı telefon, cep telefonu vb. bazı iletişim bilgileri alanları gösterilecektir. Gerekli olanları doldurabilirsiniz.
Mevcut olanlara daha fazla iletişim bilgisi alanı eklemek için, "İletişim Kanalı İşlemleri" bölümünde "Yeni İletişim Kanalı" açılır kutusundan bir İletişim Kanal Tipi seçmelisiniz.
Bu, seçilen iletişim kanalı tipi için başka bir iletişim bilgisi alanı yaratacaktır.
B2R ve B2B platformlarında oluşturulan iletişim yetkilendirme formlarını "Yetkilendirme Formları" butonuna bastıktan sonra görüntüleyebilirsiniz. Form ayrıntılarını görmek için ilgili kayda basmanız gerekir.
İş ortağının tüm iletişim bilgilerinin nihai yetkilendirme durumunu görüntülemek için "İletişim Durumu" butonuna basabilirsiniz.
İletişim Onayı Formları Oluşturma
"İletişim" sekmesi altındaki "İletişim Yetkilendirme Formları" butonuna bastıktan sonra, Sistemde yeni bir iletişim onayı formu kaydetmeye başlamak için "Yeni" butonuna basmanız gerekir.
( Bunlar belirtilmiştir mesajlaşma ve telefon görüşmeleri için kullanılabilir "İletişim Birimleri" bölümünde, tüm iletişim bilgilerinin de irtibat Tipi ) - Söz konusu kayıtlı e-posta adreslerini, telefon numaralarını her tür vs. - herkes için listelenir Mesaj Gönderme Grupları ( bunlar Mesaj Türü olarak belirtilmiştir ). İrtibat izinlerini belirtmek için "İrtibat İzni" açılır kutusundan aşağıdaki seçeneklerden birini seçebilirsiniz.
Tanımsız : Bu, varsayılan seçenektir, bir irtibat izni için uygun bilgi yoksa, olduğu gibi bırakabilirsiniz.
Evet : İrtibat izninin iş ortağı tarafından verildiğini belirtir.
Hayır : İrtibat izninin iş ortağı tarafından reddedildiğini belirtir.