Tedarik Talepleri Yönetimi Raporu

Tedarik taleplerini yönetmek için, aşağıdaki talep parametrelerine göre raporlar oluşturabilirsiniz :

Talep Tarihi

Talep tarihi için bir tarih aralığı tanımlayabilirsiniz. ( Doküman Tarihi )

Gereksinim Tarihi

Talep tarihi için bir tarih aralığı tanımlayabilirsiniz. ( Makbuz Tarihi Aranıyor )

Talep Statüsü

Tedarik Talep Belgesi Durumu arasından seçim yapabilirsiniz.

Talep Onay Statüsü

Tedarik Onay Durumu arasından seçim yapabilirsiniz.

Talep Satırı Tedarik Yöntemi

Tedarik Metodu arasından seçim yapabilirsiniz.

Talep Satırı Ürün Tanımı

You can select:

  • Hepsi
  • Ürün Kodu Atanmış : Bu, tedarik talebi satırı oluşturma sırasında bir "Ürün Kodu" seçildiği anlamına gelir.
  • Ürün Kodu Atanmamış : "Ürün Kodu" sadece arz talep satırını oluşturulurken "Referans Adı" nı yazdınız, çünkü seçilmemiş anlamına gelir.

Proje

Belirli bir proje için oluşturulan talepleri, taleplerin "Proje" sekmesi altında yapılan tanımla görüntülemek için, projeyi pencereden seçebilirsiniz.

Rapor Filtreleri

Ücretsiz Filtre Seçimi

Talep parametreleri için, seçenekler arasından seçim yaparak raporunuzu oluşturabilirsiniz.

Satınalma Siparişi için Mevcut Talepler

Satınalma siparişleri oluşturabileceğiniz talepleri listelemek için, sistem tüm talep parametrelerini seçer.

Örneğin; "Talep Satırı Tedarik Yöntemi" parametresi için, "Satınalma Siparişi" sistem tarafından seçilecektir.

Teklif Toplama için Mevcut Talepler

Satın alma tekliflerini toplamanız gereken talepleri listelemek için, sistem tüm talep parametrelerini seçer.

Örneğin; "Talep Satırı Tedarik Yöntemi" parametresi için, "Teklif Toplama" sistem tarafından seçilecektir.

Rapor Kolonları

Raporunuzda, varsayılan rapor sütunlarından farklı sütunlar görüntülemek istiyorsanız, daha fazla sütun seçebilir veya "Rapor Sütunları" sekmesi altındaki mevcut sütunların seçimini kaldırabilirsiniz.

Rapor Kişiselleştirme

Aynı rapor parametrelerini sık sık kullanıyorsanız, raporunuzu kişiselleştirebilirsiniz.

Rapor parametrelerini seçtikten sonra, "Rapor Kişiselleştirme" sekmesi altında, kişiselleştirme işlemini başlatmak için "Yeni" butonuna basabilirsiniz.

Açılan yetkilendirme kutusunda, "Genel" i seçerseniz; kişiselleştirme kaydı tüm kullanıcılar için geçerli olacaktır.

"Raporum" seçeneğini belirlerseniz; kişiselleştirme kaydı sizin için geçerli olacaktır.

Ekranı kaydettikten sonra, bu yetkilendirme "Detay" bölümünde görüntülenir.

Rapor parametrelerini kaydetmek için "Filtreleri ve sütunları Kaydet" butonuna basabilirsiniz.

Bu parametrelerin varsayılan rapor parametreleri olmasını istiyorsanız, "Varsayılan Olarak İşaretle" butonuna basabilirsiniz.

Bu parametrelerin artık varsayılan rapor parametreleri olmasını istemiyorsanız, "Varsayılanı Kaldır" butonuna basabilirsiniz.

Raporu varsayılan olarak işaretlemediyseniz, raporu bir daha kullanmak istediğinizde standart biçim görüntülenir. Kişiselleştirilmiş raporunuzu görüntülemek için "Rapor Seç" butonuna basmanız gerekir.

Raporu Dökme

Yukarıdaki seçimlerle bitirdikten sonra, "Rapor Hazırla" butonuna basabilirsiniz. Bu, raporu filtrelere göre çalıştıracaktır.

"Dökülmüş Raporu Göster" İşlevselliği

Rapor üzerinde çalışırken, filtreleri kontrol etmeniz gerekebilir.

"Filtre" butonuna bastığınızda, filtrelerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Ardından "Rapor Hazırla" butonuna basarsanız rapor tekrar çalıştırılır.

İlk raporu aldıktan sonra herhangi bir eylem gerçekleştiyse, rapor değiştirilecektir.

Raporun mevcut duruma değiştirilmesini istemiyorsanız; başka bir deyişle, ilk raporu görüntülemek istiyorsanız, "Raporu Göster" butonuna basabilirsiniz.

Bilgi Talebi