Stratejik Tedarik ve Satınalma


Hiçbir işletme bir ada değildir; her biri geniş bir müşteri, rakip ve ortak çalışan ekosisteminin bir parçası olarak bulunur. İşletmelerin özünde, müşteri ihtiyaçlarını, müşterilerin kendilerinden daha verimli ve etkili bir şekilde belirleyip ele alarak ekonomik değer üretmelidir. Gelişmek için, bu ihtiyaçları rakiplerinden daha iyi ele almaları gerekir. Ayrıca, müşterilere hizmet vermeyi, rekabeti en iyi hale getirmeyi, büyüme ve kârlılık hedeflerini gerçekleştirmeyi başarmak için, şirketler eninde sonunda bir grup kritik işbirlikçiye güvenmelidir : tedarikçileri ve satıcıları.

Artan müşteri beklentileri çağında, yoğunlaşan rekabet, artan küreselleşme ve hızla değişen iş koşulları, yüksek performanslı kaynak sağlama, tedarik ve tedarik zinciri yönetimi kurumsal başarı için çok önemli hale gelmiştir.


Bilgi Talebi