Çok Kanallı Temas Noktaları

Kanallarda ve temas noktalarında olağanüstü, kusursuz deneyimler oluşturun

Çok kanallı temas noktalarında ( çevrimiçi, mobil, mağaza içi ve müşteri hizmetleri dahil ) olağanüstü bir müşteri deneyimi sunun. Yazılımımız size yardımcı olabilir :

  • Tüm kanalları ve temas noktalarını tek bir ticaret platformuna entegre edin
  • Ortaya çıktıkça yeni temas noktaları eklemek için esnek olun
  • Günümüzün çok kanallı müşterileri için uygun maliyetli ve amaca yönelik bir deneyim oluşturun ve hızlı bir şekilde dağıtın

Pazara sunma süresini azaltın

belirli deneyimler ve sektörler için tasarlanmış hızlandırıcılarla siteleri ve temas noktası deneyimlerini başlatın

Müşteri servis desteği maliyetini azaltın

satış ve müşteri hizmetleri için çok kanallı temas noktalarını etkinleştirerek müşterilerin kendi ticaret deneyimlerini yönetmelerini sağlayın

Satış verimliliğini artırın

daha fazla müşteri self-servislere geçtikçe, satış verimliliğini artırmak için bilerek müşteri ticareti deneyimleri tasarlayın

Bilgi Talebi