Kanallarda ve temas noktalarında olağanüstü, kusursuz deneyimler oluşturun
Çok kanallı temas noktalarında ( çevrimiçi, mobil, mağaza içi ve müşteri hizmetleri dahil ) olağanüstü bir müşteri deneyimi sunun. Yazılımımız size yardımcı olabilir :
Tüm kanalları ve temas noktalarını tek bir ticaret platformuna entegre edin
Ortaya çıktıkça yeni temas noktaları eklemek için esnek olun
Günümüzün çok kanallı müşterileri için uygun maliyetli ve amaca yönelik bir deneyim oluşturun ve hızlı bir şekilde dağıtın
Pazara sunma süresini azaltın
belirli deneyimler ve sektörler için tasarlanmış hızlandırıcılarla siteleri ve temas noktası deneyimlerini başlatın
Müşteri servis desteği maliyetini azaltın
satış ve müşteri hizmetleri için çok kanallı temas noktalarını etkinleştirerek müşterilerin kendi ticaret deneyimlerini yönetmelerini sağlayın
Satış verimliliğini artırın
daha fazla müşteri self-servislere geçtikçe, satış verimliliğini artırmak için bilerek müşteri ticareti deneyimleri tasarlayın