Minerva yazılımı, satış organizasyonlarının tekliften gönderiye ve faturalandırmadan rezervasyon gelirine kadar tüm ERP ile ilgili sipariş işleme faaliyetlerini ve işlevlerini entegre etmelerini sağlar. Entegrasyon, sektöre özgü gereksinimleri karşılamak üzere tasarlanabilen sorunsuz ve sorunsuz bir sipariş yönetimi süreci oluşturur. Minerva yazılımı, perde arkası, süreci kolaylaştırmak, birden fazla kanaldan satış verilerini yakalamak ve her kullanıcının süreç boyunca ihtiyaç duyduğu bilgilere rol tabanlı erişim sağlamak için çalışır. Sonuç: daha düşük yönetim maliyetleri, kârlı kanallar ve sadık müşteriler.
Satış gerçekleşmelerini hedefle karşılaştırma
olağanüstü gün satışlarını (DSO) azaltarak ve genel satış etkinliğini artırma
Satış verimliliğini artırın
kolaylaştırılmış ve önceden tanımlanmış bir sipariş yönetimi sürecini sağlama
Müşteri elde tutma oranını artırın
sipariş durumu ve takibi hakkında bilgi akışını iyileştirme