Servis - Bakım İş Emirleri

"Servis - Bakım İş Emirleri" menü maddesi altında ;

    1. Yeni Servis - Bakım İş Emri oluşturabilirsiniz.
    2. Çağrılar sırasında teknik servis görevlendirmesiyle Çağrı Merkezi'nde oluşturulan Servis - Bakım İş Emirlerini görüntüleyebilirsiniz.
    3. B2B platformunda yaratılmış olan Servis - Bakım İş Emirlerini görüntüleyebilirsiniz.

Servis - Bakım İş Emri Yaratma

Bir Servis - Bakım Tipi için bir iş emri oluşturabilirsiniz.

Servis Ürün Belirlemesi

"Müşteri" yi seçtikten sonra, "Servis Ürünü" sekmesi altındaki "Ürün" seçeneğini seçmeli veya "Bilinmeyen Ürün" alanında bir tanım yapmalısınız.

"Bilinmeyen Ürün" alanı yararlı bir alandır; iş emri oluşturmak istediğiniz ürün eski bir ürün olabilir, "Ürün Kodunu" tespit edemezsiniz veya stok kartını artık saklamıyor olabilirsiniz.

Öncelik Seviyesi Tespiti

Açılır kutudan Servis Önceliği seçimi yapabilirsiniz.

Servis - Bakım İş Emri Süreci

Teknik Servis için Notlar

"Notlar" sekmesi altında, Çağrı Merkezi'nde görüşme sırasında alınan notları görüntüleyebilirsiniz.

Teknik Servis Talimatları

"Talimatlar - Yapılan İşler" sekmesi -> "Servis Talimatı" alanı altında, Çağrı Merkezi'nde oluşturulan talimatları görüntüleyebilirsiniz.

Yapılan İşi Kaydetme

"Talimatlar - Biten İş" sekmesi -> "Biten İş" alanı altında, Teknik Serviste yapılan işi kaydedebilirsiniz.

Görev Atama ve Atanan Görevleri Görüntüleme

Çağrı merkezinde size verilen görevleri görüntüleyebilmenizin yanı sıra ( iş emri çağrı merkezinde oluşturulmuşsa ), "Görevler" sekmesi altında yeni bir Görev atayabilirsiniz.

Görevin durumu "Planlama" olarak görüntülenecektir.

Görevi tamamladığınızda, bunu "Görevler" sekmesi -> "Aktiviteler" sekmesi altında kaydedebilirsiniz.

Aktiviteleri Kaydetme

"Aktiviteler" sekmesi altında yapmış olduğunuz Aktiviteler 'i kaydedebilirsiniz.

Servis - Yedek Parça Kayıtları

"Servisler - Hizmetler" sekmesi -> "Servisler - Hizmetler - Yedek Parçalar" sekmesi altında, teknik servis işlemi için verilen servis ve serviste kullanılan yedek parçaları kaydetmek için bir ürün ve / veya servis ürünü seçebilirsiniz.

Ücretlendirme Tipi

Aşağıdaki Ücretlendirme Tiplerinden birini tanımlamanız gerekir :

  • CHG - Ücretli
  • NGR - Garantili ücretsiz
  • NCT - Sözleşmeli ücretsiz
  • NCH - Ücretsiz
  • IGR - Garantili Ücretsiz [ Faturalandırılacak ]
  • ICT - Sözleşmeli Ücretsiz[ Faturalandırılacak ]
  • ICH - Ücretsiz [ Faturalandırılacak ]

Stok İşlem Tespiti

Bir hisse senedi işlemi olup olmayacağını belirleyebilirsiniz.

Servis Ekibi Tespiti

"Servis" sekmesi -> "Servis Ekibi" sekmesi altında, servis verdiğiniz ekibi belirleyebilirsiniz.

Servis - Bakım İş Emri Faturalama Statüsü

"Servis" sekmesi -> "Servis - Yedek Parçalar" sekmesi altında seçtiğiniz "Ücretlendirme Tipi" ne göre, aşağıdaki faturalandırma durumlarından biri "Servis - Bakım İş Emri Bilgileri" ekranının "Tanım" sekmesi altında gösterilecektir :

  • Kapama İşlemi Yok
  • Faturalandırılacak Öğeler Var
  • Tüketilecek Öğeler Var
  • Faturalandırılacak ve Tüketilecek Öğeler Var
  • Tamamen Kapalı

Fatura Yaratma

"Servis" sekmesi -> "Servis - Yedek Parçalar" sekmesi altında seçmiş olduğunuz "Ücretlendirme Tipi" ne göre, çağrılacak öğeler varsa, "Fatura Yarat" düğmesi görünecektir. Bir fatura oluşturmak için üzerine basabilirsiniz.

Tüketim Fişi Yaratılması

"Servis" sekmesi -> "Servis - Yedek Parçalar" sekmesi altında seçmiş olduğunuz "Ücretlendirme Tipi" ne göre, tüketilecek eşyalar varsa, "Tüketim Yarat" butonu görünecektir. Tüketim fişi oluşturmak için üzerine basabilirsiniz.

Bilgi Talebi