Satış Teklifi İş Akışı

Minerva'da, bir satış teklifine özel işlemler atayabilirsiniz.

Yapılması gereken her işlem, satış faturalarının "İş Akışı" sekmesinde belirlenir.

İş Akışı Aksiyonları 'nda yeni aksiyonlar tanımlayabilirsiniz.

Örneğin; faturayı müşterinize e-posta ile göndermek istiyorsanız. "İrtibat Kişisine E-posta Gönder" olarak bir aksiyon oluşturabilir ve Satış Faturasına atayabilirsiniz.

İş Akışı Aksiyonları

Satış Siparişlerinin İş Akışı sekmesi altında, İş Akışları Aksiyonları penceresinden, Belge için kullanılabilir aksiyonları listeleyebilir ve göndererek; işlemleri aksiyonu Belge'ye atayabilirsiniz.

Bir Belgeye yalnızca bir İş Akışı atayabilirsiniz. Bu nedenle, birden fazla eylemin gerçekleştirilmesini istiyorsanız, bunları aynı kümede oluşturmalısınız.

İş Akışındaki Aksiyonlar

İşlemin Durumunu İşlem açılan kutusundan değiştirebilirsiniz. İşlem durumunu değiştirir değiştirmez, Sistem İşlem Tarihi ve İşlem Oluşturucu'yu otomatik olarak görüntüler.

Aksiyon Türü İçin : Diğer

Aksiyonlar varsayılan olarak "Bekliyor" şeklinde listelenir.

Aksiyon için bir kodlama varsa ve "Kaynak Kod Durum Değişikliğinde Çalıştırılacak mı ?" onay kutusu, açılır kutudan "Tamamlandı" seçeneğini seçtiğiniz anda işlem otomatik olarak gerçekleştirilir. Örneğin; irtibat kişisine Sistem tarafından bir e-posta gönderilir. İşlem için kodlama yoksa, yalnızca yaptığınızı belirtmek için "Tamam" ı seçebilirsiniz.

İşi yaparken bir sorun varsa, "Yapılmadı" seçeneğini seçebilirsiniz . Örneğin; eylem "Müşteriden Onay E-postası Alın" dır. Ancak müşteri e-posta göndermeyi reddediyor. Bunun yerine, siparişi bir telefon görüşmesi ile onaylar. "Yapılmadı" seçeneğini seçebilir ve durumu Açıklama alanında açıklayabilirsiniz.

Aksiyon Türü İçin : Onay

Aksiyonlar varsayılan olarak "Bekliyor" şeklinde listelenir.

Aksiyon durumunu belirtmek için "Onaylandı" yada "Reddedildi" yi seçebilirsiniz.

Bilgi Talebi