Anket Yönetimi

Anketler, Minerva'daki CRM, Çağrı Merkezi fonksiyonalitelerin ayrılmaz bir özelliğidir . Satış temsilcilerinin müşteri lokasyonlarındaki işle ilgili verileri toplamak için kullanacağı anketler tasarlayabilirsiniz. Anketlerde toplanan bilgiler, bir sonraki iş eylemleriniz için size öngörülü bir yön sunar. Anket teklifi, kapsamlı anket tasarımı, yürütme ve raporlama yeteneklerini içerir.

Kullanım açısından bakıldığında Minerva'daki anketler genel olarak dahili ve harici anketler olarak kategorize edilebilir.

  • Dahili Anketler : Dahili anketler müşteri lokasyonlarında satış, ürün teşhiri vb. ile ilgili gerekli bilgileri toplamak için kullanılır. Dahili anketlerin yalnızca ziyaret, hizmet bileti, müşteri adayı, fırsat vb. gibi bir iş nesnesine atanmaları durumunda tüketilebileceğini unutmayın.
  • Dış Anketler : Öte yandan dış anketler müşteriler tarafından doldurulur ve genellikle hedef grup kitlesinin veya müşterilerin memnuniyet oranını yakalamak için kullanılır.

Anket Yönetimi
Bilgi Talebi