Müşteri Katılımı ve Kişiselleştirme

Daha güçlü müşteri sadakati ve artan satışlar için kişiselleştirilmiş müşteri etkileşimleri.

Minerva yazılımı, perakende satış şirketlerinin mobil cihazlarla mağaza dahil olmak üzere tüm kanallarda tüketicileri bilgilendirmelerine, ürünleri önermelerine ve alışveriş davranışlarını gerçek zamanlı olarak etkilemelerine yardımcı olur. Perakendeciler, arka uç sistemlerde depolanan bilgileri, tüketicinin mevcut alışveriş bağlamına ilişkin gerçek zamanlı verilerle birleştirerek derin kampanya ve tüketici görüşleri geliştirebilir. Gerçek zamanlı bir öneri motoru, önceki çok kanallı etkileşimlere dayanarak tüketicilere bire bir kişiselleştirilmiş teklifler önerir. Bu, daha etkili pazarlama kampanyaları, daha güçlü müşteri sadakati, daha büyük sepet boyutları ve daha iyi genel satışlar ile sonuçlanır. Her kanaldaki kapsamlı müşteri hizmetleri ile şirketler, en talepkar müşterilerinin beklentilerini aşabilir.


Müşteri Katılımı ve Kişiselleştirme
Bilgi Talebi