Gerçek Zamanlı Teklif Yönetimi

Her müşteri etkileşimi sırasında alakalı çapraz ve yukarı satış teklifleri

Pazarlamacılara, satın alma davranışındaki eğilimleri ve önceki tekliflere verilen müşteri yanıtlarını izleyen kendi kendine öğrenme, çok kanallı bir öneri motoru verin. Bu bilgilerden yararlanarak, pazarlama organizasyonları müşteriye cazip gelmesi muhtemel en iyi en iyi teklifleri ve eylemleri önerebilir. Pazarlamacılar mevcut müşteri ilişkilerini daha da zenginleştirebilir ve ömür boyu saklayabilirler.

Satış ve çapraz satışları artırın

müşteriler tarafından kabul edilme olasılığı en yüksek olan bağlamsal en iyi teklifleri önerme

Müşteri elde tutma oranını artırın

müşterinin yaşam boyu değerini en üst düzeye çıkaran kişiselleştirilmiş sadakat teklifleri önerme

Satışla sonuçlanan müşteri etkileşimlerini artırın

müşteriler tarafından kabul edilme olasılığı en yüksek olan bağlamsal en iyi teklifleri önerme

Pazara sunma süresini azaltın

BT müdahalesi olmadan ve birkaç saat içinde yeni teklifler başlatma

Bilgi Talebi