Gelen / Giden İletişim Merkezleri

Birleşik gelen ve giden iletişim merkezleriyle performansı artırın

Gelen ve giden iletişim merkezlerine yönelik çözümlerle tüm kanallarda yüksek kaliteli, tutarlı hizmet sunun. Minerva yazılımı ile şunları yapabilirsiniz :

  • Çok kanallı iletişim merkezlerini Minerva ile entegre edin
  • Gelen ve giden kişi işleme ve gerçek zamanlı izleme işlemlerinizi birleştirin
  • Müşteri memnuniyetini, maliyet tasarruflarını ve gelir akışlarını artırın
  • Teleskop girişimlerinizdeki pazarlama ve satış hedeflerini hizalayın

Müşteri servis desteği maliyetini azaltın

müşteri irtibatlarının işlem sürelerini daraltma

Müşteri elde tutma oranını artırın

müşteri iletişim kişileri için yanıt sürelerini kısaltma

İlk arama çözünürlük oranını artırın

müşterileri otomatik olarak nitelikli, kullanılabilir aracılara yönlendirme

Ortalama çağrı işleme süresini azaltın

gelen etkileşimleri doğru aracılara yönlendirme

Çağrı bırakma oranını azaltın

temsilcilerin temas işleme kapasitesini ve çözünürlük oranlarını artırma

Bilgi Talebi