Sadakat Performans Yönetimi

Sadakat Sağlık Kontrolü

Sadakat programları çok yönlü hizmet verebilir; satışları arttırabilir, maliyetleri azaltabilir, memnuniyeti artırabilir, müşterilerinizle ilgili görüş sahibi olabilir ve yatırım getirisini (YG) artırabilirsiniz. Sizinle istişare halinde, hangisinin sizin ve şirketiniz için en önemli olduğunu belirleriz.

Sadakat Sağlık Kontrolü, hem müşteri hem de şirket için etkinliği, değeri ve süreç performansını ölçmek için kullanılan bir yöntemdir. Sadakat Sağlık Kontrolü ilk önce mevcut programı analiz eder ve gelecekteki sadakat programının amacını gerçekleştirmeyi amaçlayan bir strateji geliştirir. Bir strateji uygulandığında Sadakat Sağlığı, programın rekabetçi olmasını, stratejinizle uyumlu ve etkili bir şekilde sunulmasını sağlamak için performansı çeşitli özelliklerle karşılaştırır.

Aşağıda örnek sorular içeren dört değerlendirme alanının bir özeti bulunmaktadır :

Üye Değeri - Program Üyeleri için Rekabetçi Değer Yaratıyor mu ?

Müşteriler, şirketinize sağladıkları bilgilerin değerini bilmekte ve karşılığında fayda elde ettiklerini anlamaktadır. Bu faydalar - maddi veya maddi olmayan olsun - müşteri yaşam döngüsü boyunca karlı davranışı ödüllendirmeli ve tanımalıdır. Etkili kullanıldığında, ek fark edilen değer ve daha fazla genel etkileşim sağlayabilir. Programınızın değeri rakiplerinizle nasıl karşılaştırılır? Ek maliyet olmadan ek bir değer elde etmek için fırsatlar var mı ?

Üye Deneyimi - Deneyim İnandırıcı ve Rekabetçi mi ?

Sadakat stratejinizi ayırt etmek için, kuruluşunuzun genel stratejisi ve markasıyla uyumlu bir deneyim tasarlamak önemlidir. Müşterilerle iletişim kurmak için birçok seçenekle, tüm temas noktalarının doğru bir haritasına sahip olmak ve nasıl performans gösterdiklerini veya ne kadar uygun şekilde kullanıldıklarını anlamak çok önemlidir. Mevcut deneyiminiz rekabetle nasıl karşılaştırılır ? Kaçırılan fırsatlar nelerdir ? Deneyim ve sürpriz üyeler nasıl gerçekten farklılaşmış ve unutulmaz bir hale gelebilir ?

Şirket Değeri - Program Şirket için Değer Yaratıyor mu ?

Başarılı bağlılık programları tipik olarak bir dizi ortak ölçümde iyi performans gösterir. Ödül ve ödül dışı maliyetleriniz rekabeti nasıl karşılaştırıyor ? Kullanım yaygınlığı ve abone hareketi üye bazında güçlü bir bağlantıya işaret ediyor mu ? Veri varlığının değeri ortaklıklar ve diğer gelir akışları ile maksimize ediliyor mu ?

Operasyonel Değerlendirme - Program Etkili Bir Şekilde Çalışıyor mu ?

Eşsiz ve verimli bir deneyim sağlamak için, bir dizi işlemin birlikte çalışması gerekir : program yönetimi, veri yönetimi, iletişim merkezleri, BT platformları ve ödüllerin yerine getirilmesi. Program ekibi etkin bir şekilde organize edildi mi ? Toplanan verilerin değeri nasıl maksimize edilebilir ? Çağrı merkezi sadakat ve satışa etkili bir giriş kapısı mıdır ? Yerine getirme süreci verimli ve zamanında mı ?

Sadakat Sağlık Kontrolü, potansiyel etki ve uygulanabilirliklerine göre öncelikli bir spesifik iyileştirme fırsatları listesi sağlayacaktır. Bu, şirketinize müşteri ilişkilerinizi nasıl alacağınız ve sadakatinizi bir sonraki seviyeye getirme konusunda net bir harita verecektir.

Bilgi Talebi