Pazarlama performansına zamanında bakış açısı ile en iyi kararları alın
Pazarlama Analitiği çözümleri şunları amaçlar :
Doğru zamanda, yerde ve kanalda kişiselleştirilmiş eylemler için 360 derecelik müşteri görünümü kazanın.
İlgi düzeyini, segmentasyon doğruluğunu ve geliri artırmak için sosyal medya anlayışlarını tüm pazarlama faaliyetlerine entegre edin.
Yatırım Getirisi (YG) 'ni en üst düzeye çıkarmak ve iş stratejilerini düzenlemek için veri odaklı karar verme yöntemini kullanın.
Pazarlama performansına zamanında bakış açısı ile en iyi kararları alın
Pazarlamacılara gelişmiş analitik, optimizasyon araçları, önceden oluşturulmuş gösterge panoları ve raporları ile müşteri satın alma eğilimleri, kampanya performansı ve pazarlama sonuçları hakkında gerçek zamanlı bilgiler verin. Her faaliyetin etkinliğini tam olarak anlayarak, pazarlamacılar müşteri ihtiyaçlarını gerçek zamanlı olarak belirleyebilir ve doğru müşterilere en iyi teklifleri sunabilir.