Merkezden Mağazaya Teslimatlar

Merkezden yapılan teslimatlar, satın alma siparişleriniz nedeniyle merkezden mağazanıza teslim edilen ürünleri kaydetmek için ana merkez tarafından yaratılır.

Not : Bu merkezi oluşturabilmek için ana merkez B2R platformunuza giriş yapmalıdır.

Merkezdeki yetkili, "Emirlerden Ara" butonuna basabilir ve bir satınalma siparişi seçebilir. Daha sonra "Sipariş Kalemlerini Aç" butonuna basabilir.

Yetkili, teslimat miktarlarını ayarlayarak ve ardından uygun satırların onay kutularını işaretleyerek ve en son olarak "Teslimata Gönder" butonuna basarak teslimat ürünlerini belirleyebilir.

Seçilen ürünler "Teslim Edilen Ürünler" sekmesi altında gösterilecektir.

Bir satınalma siparişi için merkezden teslimat yaratıldığında, yapılan teslimata göre ( tamamen veya kısmen ), siparişin teslimat durumu "Tamamen Teslim Edildi" veya "Kısmen Teslim Edildi" olur.

Merkezden yapılan teslimatlarda aşağıdaki noktalar da belirtilebilir ;

  • Araç Plakası
  • Sürücü Adı
  • Teslimat Ekibi

Ürünle İlgili Belgeleri Kaydetme

Ürünle ilgili bir belge eklemek istiyorsanız, "Teslim Edilmiş Ürünler" sekmesi altında, ilişkili ürün için ikonuna basabilirsiniz. Bir belge ekledikten sonra, ilk kırmızı (-) işareti yeşil (+) işaretine dönüşecektir ( ).

Bu eklenen belge "İlgili Nesneler" sekmesi altında görüntülenecektir.

Bir Belgeye Daha Fazla Belge Ekleme

"İlgili Nesneler" sekmesi altında, ürünler için eklenen belgeleri görüntüleyebileceğiniz gibi, "Yeni" butonuna basarak da yeni belgeler ekleyebilirsiniz.

Belge için eklenen tüm belgeler bu sekme altında görüntülenecektir.

Bilgi Talebi