İş Yakalama ve Program Teslimi

Omnichannel Ticaret

Müşterilerle etkileşime geçin ve ürün ve hizmetleri çok kanallı ticaret çözümleriyle satışa sunun.

21. yüzyıl müşterilerinizi web, mobil, sosyal medya ve sohbet gibi tüm kanallarda ve temas noktalarında çeşitli olanaklar sunarak çekin. İletişim merkezlerinden mağaza kanallarına kadar, kuruluşunuz müşterilerine tutarlı ve verimli bir alım süreci sunabilir - işletme-tüketici, işletme-işletme veya her ikisinin de karışımı. Parça ve hizmet teklifleri için ürün içeriğini farklı kaynaklardan alarak, hiyerarşik olarak düzenleyerek ve özellikler atayarak ürün yönetimini geliştirin. Karmaşık uyumluluk kurallarına dayalı olarak doğru ve etkileyici ürün ve hizmet teklifleri sunmak için sınırsız ürün kategorileri ve alt kategoriler tanımlayın.


Bilgi Talebi