Analiz Panelleri

"Panel Yönetimi" menüsünün altında, yeni analiz panelleri oluşturmanın yanı sıra, mevcut kütüphane analiz panellerinden yeni analiz panelleri oluşturabilirsiniz.

Rapor Kaynakları

Minerva'da, analiz panellerinin kaynağı şöyle olabilir :

  • Kullanıcı : Bir raporun kaynağı kullanıcı ise, "Kurumsal" olarak kullanılabilir; yani bu yazılı analiz panelleri bir şirket - kurumdaki tüm kullanıcılar için kullanılabilir olacaktır.

    "Yeni" butonuna basarak bir analiz paneli oluşturmaya başlarsanız, rapor kaynağı "Kullanıcı" olacaktır.

  • Sistem : Bir raporun kaynağı sistem ise, "Kurumsal" olarak mevcut olacaktır; yani bu yazılan analiz panelleri, bir işletmenin (müşteri) tüm şirketlerindeki kullanıcılar için kullanılabilir olacaktır.

    "Yeni Sistem Kontrol analiz Paneli" butonuna basarak bir kontrol paneli oluşturmaya başlarsanız, raporun kaynağı "Sistem" olacaktır.

  • Kütüphane : Bir raporun kaynağı kütüphane ise, "kurumsal" olarak mevcut olacaktır; yani bu yazılan analiz panelleri, bir işletmenin (müşteri) tüm şirketlerindeki kullanıcılar için kullanılabilir olacaktır.

    Eğer "Yeni Kütüphane Analiz Paneli" butonuna basarak bir analiz paneli oluşturmaya başlarsanız, raporun kaynağı "Kütüphane" olacaktır.

Sistem Panel Yönetimi

Sistem analiz panelleri, sistemde ait oldukları modül menüleri altında bulunan analiz panelleridir.

Bunlar kurumsal bazda mevcuttur.

Kütüphane Panel Yönetimi

Kütüphane analiz panelleri Panel Yönetimi Kütüphanesi 'ne eklemek için oluşturulmuş analiz panelleridir.

Kurumsal bazda mevcutturlar.

Kullanıcı Panel Yönetimi

Kullanıcı analiz panelleri "Panel Yönetimi" menüsü altında oluşturulabilir. Daha sonra bunları sistem analiz paneli veya kütüphane analiz paneli olarak kopyalayabilirsiniz ( Aşağıya bakınız. ).

Yeni bir kullanıcı analiz paneli oluşturmanın yanı sıra, mevcut bir kütüphane analiz paneli seçip özelleştirebilirsiniz. Daha sonra, tekrar sistem kontrol analiz paneli veya kütüphane kontrol analiz paneli olarak kopyalayabilirsiniz.

Kullanıcı analiz paneli şirket - kurumsal bazda mevcuttur.

Panel Yönetimi Oluşturma

Aşağıdaki butonlara basabilirsiniz ;

  • Yeni bir "Kullanıcı Kaynaklı" analiz paneli oluşturmak veya mevcut bir kütüphane analiz panelini seçerek özelleştirilmiş bir kütüphane analiz paneli oluşturmak için "Yeni" butonu. Özelleştirilmiş kütüphane analiz panelinin ( yeni analiz panelinin ) kaynağı tekrar "Kullanıcı" olacaktır.
  • Yeni bir "Sistem Kaynaklı" analiz paneli oluşturmak için "Yeni Sistem Analiz Paneli" butonu.
  • Yeni bir "Kütüphane Kaynaklı" analiz paneli oluşturmak için "Yeni Kütüphane Analiz Paneli" butonu.

Not : Bir kütüphane Analiz Panelini özelleştirmek istiyorsanız, "Kütüphaneden Seç" butonuna basabilirsiniz. Ardından, özelleştirmek istediğiniz analiz panelinin "Gönder" butonuna basabilirsiniz.

Bunu yaparak, kütüphane analiz panelinde yapılan orjinal seçimlere göre, aşağıda belirtilen alanlar sistem tarafından doldurulacaktır.

Yapmak istediğiniz özelleştirmeye göre, bu alanları düzenleyebilirsiniz.

Analiz Paneli Bilgileri

Rapor Kullanım Tipi

Aşağıdaki tiplerden birini seçmeniz gerekir.

  • RPT - Menü Raporu : Analiz panelinin bir menü altında bulunacağını gösterir.
  • SUB - Alt Rapor : Alt rapor, başka bir rapora eklenen bir rapordur. Raporları birleştirdiğinizde, bunlardan biri diğer raporu içeren ana rapor olarak hizmet etmelidir. Diğer bir deyişle; bir alt rapor, ana raporun içinde başka bir rapor gösteren bir rapor maddesidir. Menüler altında alt rapor yazılı bir gösterge panosu görüntülenmez.
  • SYS - Sistem Raporu : Sistemde mevcut olan ancak menüler altında görüntülenmeyecek bir analiz paneli oluşturmak istediğinizde, kullanım tipini "Sistem Raporu" olarak seçmelisiniz. Bir sistem raporu ana rapor veya alt rapor olabilir.

Modül

Modülü yeni analiz paneline ait olduğunu belirtmek için, açılan kutudan bir modül seçmelisiniz.

Modül Grubu

“Modül” seçiminize göre, raporla ilgili modül menüleri açılan “Modül Grubu” kutusunda görüntülenecektir. Analiz panelinin bulunacağı hedefi belirtmek için bunlardan birini seçmeniz gerekir.

Analiz Paneli Programlama Bilgisi

Filtreleme Tarihi Aralığı

"Evet" veya "Hayır" ı seçerek filtreleme için bir tarih aralığı olup olmadığını belirleyebilirsiniz.

Analiz Paneli HTML Kaynak Kodunu Yazma

Bir analiz paneli oluşturmak için, "Analiz Paneli HTML Kaynak Kodu" sekmesi altında HTML kaynak kodları yazmanız ve burada önceden oluşturulmuş olan Analiz Paneli Nesneleri ni belirlemeniz gerekir.

Kaynak kodları yazarken birden fazla analiz paneli nesnesini belirleyebilirsiniz.

Kaynak kod yazımında belirtilen Analiz Paneli Nesneleri daha sonra "Analiz Paneli Nesneleri" sekmesi altında görüntülenecektir.

Sistemdeki Panel Yönetimini Görüntüleme

"Panel Yönetimi" menüsü altında oluşturulan tüm analiz panelleri (kullanım tipleri alt rapor veya sistem raporu değilse), uygun modül menüleri altında görüntülenir ("Modül ve Modül Grubu" seçimlerine göre).

Oluşturulan Analiz Panelini Sistem Analiz Paneli Olarak Kopyalama

Yukarıdaki içerik oluşturma seçimlerini tamamladıktan sonra "Sistem Analiz Paneli Olarak Kopyala" butonuna basabilirsiniz.

Analiz paneli "Sistem Kaynaklı" rapor olarak kopyalanacak ve "Analiz Paneli" menüsü altında görüntülenecektir.

Oluşturulan Analiz Panelini Kütüphane Analiz Paneli olarak Kopyalama

Yukarıdaki içerik oluşturma seçimlerini tamamladıktan sonra, "Kütüphane Paneli Olarak Kopyala" butonuna basabilirsiniz.

Analiz paneli "Kütüphane Kaynaklı" rapor olarak kopyalanacak ve "Analiz Paneli" menüsü altında görüntülenecektir.

Analiz Paneli Kütüphanesine Kütüphane Panel Yönetimi Ekleme

Yeni bir kütüphane analiz paneli oluşturduktan sonra ( hem yepyeni bir oluşturulan kütüphane analiz paneli hem de kütüphane analiz paneli olarak kopyalanan bir analiz paneli ), "Analiz Paneli Kütüphanesi" ne eklemek istiyorsanız, Kullanıcı Tanımlı Rapor Tanımları ve Analiz Paneli Transferi M01 -> M00 menüsünde, "UDR Transferi ve M00 Panel Yönetimi" butonuna basmanız gerekir.

Bilgi Talebi