Satış sorumlusu, bir kişinin gelecekteki satışını kolaylaştırabilecek bir kişi veya işletme için bir iletişim bilgisi setidir.
Bir satış teklifi nitelikli bir satış lideridir.
Bu, bir fırsatın aynı zamanda potansiyel bir anlaşmayı temsil eden bir nesne olduğu anlamına gelir ancak bu özel anlaşma, işletme için yüksek bir değer veya kapanma ihtimalinin yüksek olduğunu gösteren belirli kriterleri karşılar.
Fırsatların kayıtlarını detaylı bir şekilde tutmak, en önemli fırsatlara odaklanmanıza yardımcı olacaktır.
Lider müşterilerin ve onların irtibat kişilerinin kayıtlarını aktif müşteriler kadar ayrıntılı tutabileceğiniz için, pencereden müşteri ve irtibat kişisini seçebilirsiniz.
Organizasyon Bilgisi
Fırsat Sahibi
Atanma Tarihi
Fırsat Yaratan
Fırsat Yönetimi Bilgisi
Renk Seçimi
"Satış Fırsatları" ekranındaki fırsat hattının vurgulanacağı bir renk seçebilirsiniz.
Bu renkleri kullanarak, görsel gruplama vb. yapabilirsiniz.
Açılış - Kapanış Saatleri
Fırsat için geçerlilik tarihleri belirleyebilirsiniz.
Fırsat Aşamaları -Statüsü
Fırsat etaplarını takip etmek için aşağıdaki statüleri seçebilirsiniz.
BA - Yeni
DB - İnceleme ve Araştırma
DC - İhtiyaç Analizi, Ölçme ve Değerlendirme
DD - Yaklaşım ve Strateji Belirleme
LA - Görüşmeler ve Teklif Hazırlığı
LE - Teklif
LF - Karar Aşaması
XA - Kazandık
YA - Kaybettik
YH - Kapattık - Vazgeçtik
ZA - Arşiv
Nitelik
Müşteriyi şu şekilde niteleyebilirsiniz :
Sıcak : Beklentiler, satış döngüsünün satın alma aşamasına en yakın olma eğilimindedir.
Ilık : Soğuk müşterilerden daha fazla bir ürün veya hizmet hakkında daha fazla şey öğrenmeye ilgi gösteren beklentiler.
Soğuk : Ürün veya hizmetinizi satın almaya hiç ilgi göstermeyen müşteriler.
Öncelik
Fırsat önceliğini şu şekilde sınıflandırabilirsiniz :
Normal
Önemli
Çok Önemli
Fırsat Tutarı
Satış gerçekleşirse, kazanılacak bir miktar belirleyebilirsiniz.
Açılır kutudan bir para birimi de belirleyebilirsiniz.
Olasılık
Satış başarısı olasılığını belirtmek için bir yüzde yazabilirsiniz.