Satınalma Anlaşması İş Akışı

Minerva'da, bir satın alma anlaşmasına belirli işlemler atayabilirsiniz.

Yapılması gereken her türlü işlem, satın alma sözleşmelerinin "İş Akışı" sekmesinde belirlenir.

İş Akışı Aksiyonları 'nda yeni aksiyonlar tanımlayabilirsiniz.

Örneğin; Muhasebe departmanınıza sözleşmenin onaylandığı ve sözleşmenin geçerli olduğu hakkında bilgi vermek istersiniz. "Muhasebe Departmanına E-posta Gönder" olarak bir işlem oluşturabilir ve satın alma sözleşmesine atayabilirsiniz.

İş Akışı Aksiyonları

Satın alma sözleşmelerinin İş Akışı sekmesi altında, İş Akışları Aksiyonları penceresinden, Belge için kullanılabilir aksiyonları listeleyebilir ve göndererek; İşlemleri aksiyonu Belge'ye atayabilirsiniz.

Bir Belgeye yalnızca bir İş Akışı atayabilirsiniz. Bu nedenle, birden fazla eylemin gerçekleştirilmesini istiyorsanız, bunları aynı kümede oluşturmalısınız.

İş Akışındaki Aksiyonlar

İşlemin durumunu İşlem açılan kutusundan değiştirebilirsiniz. İşlem durumunu değiştirir değiştirmez, Sistem İşlem Tarihi ve İşlem Oluşturucu'yu otomatik olarak görüntüler.

Aksiyon Türü İçin : Diğer

Aksiyonalar varsayılan olarak "Bekliyor" şeklinde listelenir .

Aksiyon için bir kodlama varsa ve "Kaynak Kod Durum Değişikliğinde Çalıştırılacak mı ?" onay kutusu, açılır kutudan "Tamamlandı" seçeneğini seçtiğiniz anda işlem otomatik olarak gerçekleştirilir. Örneğin; irtibat kişisine Sistem tarafından bir e-posta gönderilir. İşlem için kodlama yoksa, yalnızca yaptığınızı belirtmek için "Tamam" ı seçebilirsiniz.

İşi yaparken bir sorun varsa, "Yapılmadı" seçeneğini seçebilirsiniz. Örneğin; eylem “Müşteriden Onay E-postası Alın” dır. Ancak müşteri e-posta göndermeyi reddediyor. Bunun yerine, siparişi bir telefon görüşmesi ile onaylar. "Yapılmadı" seçeneğini seçebilir ve durumu Açıklama alanında açıklayabilirsiniz.

Aksiyon Türü İçin : Onay

Aksiyonlar varsayılan olarak "Bekliyor" şeklinde listelenir .

İşlem durumunu belirtmek için "Onaylandı" veya "Reddedildi" seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Bilgi Talebi