Müşteri Servisleri - Hizmetleri

Müşteri Servisleri - Hizmetleri modülünde; tüm müşteri hizmetleri işlemlerinizi yönetebilirsiniz.

Bu modülde şunları yapabilirsiniz :

  • Hizmet öncelikleri yaratın.
  • Bu hizmet önceliklerine göre hizmet standardı ( cevap standardı, çözünürlük standardı, bildirim standardı ) grupları tanımlayın.
  • Gelen arama kategorileri için servis seviyelerini tanımlayın.
  • İstenilen arama kategorisi ve servis standardı grup kombinasyonu için servis seviyesi durumlarını tanımlayın.
  • Bilgi katalogları oluşturun, bunlara doküman ekleyin; böylece bir bilgi havuzu oluşturabilirsiniz.
  • Müşteri hizmetleri organizasyonunuzu yönetin.
  • Müşteri hizmetlerinizin başarısını değerlendirmek için raporlar ve analitikleri oluşturun.

Çoklu Kanal Servisi
Müşteri Servisleri - Hizmetleri Organizasyonu
Servis Seviye Yönetimi
Bilgi Katalogları
Müşteri Servisleri - Hizmetleri Analitiği
Çağrı Merkezi Tanımları
Bilgi Talebi