B2R E-Perakende - Mağaza

Mağazalarınız tüm perakende operasyonlarını Minerva B2R platformunda yönetebilir. Mağazaya ilk girişten satın almanın sonuna kadar, Müşteriler ve ilgilendikleri ürünler hakkında her şeyi kaydedebilirler. Ayrıca B2R platformunda yeni müşteriler yaratabilirsiniz, mevcut müşterileri ana sistemde ( SYS ) görüntüleyebilir ve seçebilirsiniz. B2R platformunda yaratılan müşteriler ( müşteri kartı oluşturmayı kontrol ettiyseniz ), ana sistemde "Müşteri adayı" olarak oluşturulacak.

Mobil cihazları kullanarak satış temsilcileriniz, müşterileriyle ilgilendikleri ürünler hakkında satış olasılıkları yaratabilirler. Daha ileri aşamalarda satış temsilcileri, satış olanaklarının takibi işlemleri olarak satış teklifleri oluşturabilir. Satış tekliflerinde son kullanma tarihleri de belirtilmiştir. Ve nihayet, müşteriler ne zaman ürünleri satın almaya karar verirseniz, satış tekliflerinin takip işlemleri olarak satış sözleşmeleri oluşturulabilir. Bu takip işlemlerini oluşturma imkanı en yoğun saatlerde bile işlemleri hızlandırmanıza yardımcı olur. Mevcut miktarları sorgulayarak bir satış temsilcisi teslimat tarihini kolayca belirleyebilir.

Bir mağaza, B2R platformunda satın alma işlemlerini (hem ürünler hem de yedek parçalar için) de yönetebilir. Ek olarak, B2R platformunda bir mağaza perakende satış yapabilir, başka bir mağazadan ürün aktarabilir ve merkezden mağazaya gönderilen ürünleri görüntüleyebilir.


Satış Yönetimi
Satınalma Yönetimi
Servis Yönetim
Finansal
Yeni Kayıtlar
Satış Raporları
Satınalma Raporları
Genel Raporlar
Bilgi Talebi