Alınan Sigorta Poliçesi İş Akışı

Minerva'da, sigorta poliçesine belirli işlemler atayabilirsiniz.

Yapılması gereken her türlü işlem, bir sigorta poliçesinin "İş Akışı" sekmesi altında belirlenir.

İş Akışı Aksiyonları 'nda yeni aksiyonlar tanımlayabilirsiniz.

Örneğin; politikanın yöneticiniz tarafından onaylanması gerekir. "Yönetici onayı" olarak bir işlem oluşturabilir ve politikaya atayabilirsiniz.

Aksiyon Seti Belirleme

Politikanın "İş Akışı" sekmesi altındaki "İş Akışı Aksiyonları" penceresinden, doküman için uygun işlem kümelerini listeleyebilir ve göndererek; eylemdeki eylemleri belgeye atayabilirsiniz.

Bir belgeye ayarlanmış yalnızca bir eylem atayabilirsiniz. Bu nedenle, birden fazla eylemin gerçekleştirilmesini istiyorsanız, bunları aynı kümede oluşturmalısınız.

İş Akışındaki Aksiyonlar

İşlemin durumunu açılan İşlem kutusundan değiştirebilirsiniz. İşlem durumunu değiştirir değiştirmez, Sistem İşlem Tarihi ve İşlem Oluşturucu'yu otomatik olarak görüntüler.

Aksiyon Türü İçin : Diğer

Aksiyonlar varsayılan olarak "Bekliyor" şeklinde listelenir.

Aksiyon için bir kodlama varsa ve "Kaynak Kod Durum Değişikliğinde Çalıştırılacak mı ?" onay kutusu, açılır kutudan "Tamamlandı" seçeneğini seçtiğiniz anda işlem otomatik olarak gerçekleştirilir. Örneğin; irtibat kişisine Sistem tarafından bir e-posta gönderilir. İşlem için kodlama yoksa, yalnızca yaptığınızı belirtmek için "Tamam" ı seçebilirsiniz.

İşi yapmakla ilgili bir sorun varsa, "Yapılmadı" seçeneğini seçebilir ve durumu "Açıklama" alanında açıklayabilirsiniz.

Aksiyon Türü İçin: Onay

Aksiyonlar varsayılan olarak "Bekliyor" şeklinde listelenir.

İşlem durumunu belirtmek için "Onaylandı" veya "Reddedildi" seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Bilgi Talebi