Çok Kanallı Satış

Marka sahipleri, toptan, perakende ve dijital gibi farklı kanalları kullanarak müşterilere hizmet etme ve satış yapma olanağına sahiptir.

Müşteriler, bir markayla nasıl ilişki kurduklarına bakılmaksızın tutarlı bir satış deneyimi beklemektedir. Çeşitli satış kanallarına hizmet vermek için marka sahipleri, müşterilerin ihtiyaçlarını anlamalı, taleplerini tahmin etmeli, tutarlı ve çok kanallı etkileşimler sunmalıdır.

  • Toptan müşterinizi ve kilit müşterilerinizi yönetin.
  • Ürün kullanılabilirliği bilgilerini ve kurallara dayalı sipariş tahsisi ve stok segmentasyonu sağlayarak doğru müşteri talebine envanter atama.
  • Mevsimsellik, boyut, renk, müşteri, fiyat grupları ve diğer özelliklere dayalı fiyat stratejilerini etkin bir şekilde geliştirme.
  • Denetimi en üst düzeye çıkarmak ve mevsimsel teslimat sürelerine ince ayar yapmak için mevsimsel işleme kullanın.
  • Biletleme, etiketleme ve özel kullanım gibi katma değerli servislerle müşteri hizmetlerini iyileştirin.
  • Mağazalardan, e-ticaretten ve B2C'den franchise alanlara kadar kendi perakende kanallarınızı yönetin.

Satış Organizasyonu
Satış Tahmini ve Planlama
Müşteri Yönetimi
Ürün Yönetimi
Aktivite & Ziyaret Yönetimi
Kurumsal Aktivite Yönetimi
Fırsat Yönetimi
Teklif Yönetimi
Satış Anlaşmaları Yönetimi
Satış Koşulları
Satış Performans Yönetimi
Toptan Ticaret
Mağaza Ticareti
Dijital Ticaret [B2B]
Çağrı Merkezi Ticareti
Müşteri Katılımı ve Kişiselleştirme
Çok Kanallı Ticaret Müşteri Deneyimi
Çok Kanallı Ticaret Orkestrasyonu
Bilgi Talebi