Çağrı Merkezi

  • Gelen ve giden aramaların tüm kayıtları çağrı merkezlerinde oluşturulur.
  • Bir arama sırasında şikayetler, konuşma notları, öneriler, cevaplar, vs. gibi her ayrıntıyı kaydedebilirsiniz. Gerekirse teknik servis iş emri oluşturursunuz.
  • Kayıt yapmak için bekleyen işleri listeleyebilirsiniz.
  • Çağrı merkezi işlemlerinizi analiz etmek için raporlar oluşturabilirsiniz.

Not : Bir çağrı merkezine ve tüm kayıtlarına erişmek için; Çağrı Merkezi modülüne bastıktan sonra, açılır kutudan bir Çağrı Merkezi seçmelisiniz. Her seansta sadece bir tane "Çağrı Merkezi" seçebilirsiniz. Başka bir deyişle; başka bir "Çağrı Merkezi" seçmek için, oturumu kapatıp Sisteme tekrar giriş yapmalısınız.


Çağrılar
Çağrı Yönetimi
Çağrı Merkezi Analitiği
Bilgi Talebi